سرمایه گذاری عظیم گوگل در زمینه انرژی تجدیدپذیر


رسانه کلیک – شرکت گوگل که پیش از این در رابطه با اثر منفی آن بر محیط زیست بسیار نقد شده بود، اکنون قصد سرمایه گذاری در بزرگترین برنامه استفاده از انرژی تجدیدپذیر در جهان را دارد. گوگل اخیرا اعلام کرده که قصد دارد بیش از 2 میلیارد دلار در بزرگترین برنامه استفاده از انرژی […] نوشته سرمایه گذاری عظیم گوگل در زمینه انرژی تجدیدپذیر اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – شرکت گوگل که پیش از این در رابطه با اثر منفی آن بر محیط زیست بسیار نقد شده بود، اکنون قصد سرمایه گذاری در بزرگترین برنامه استفاده از انرژی تجدیدپذیر در جهان را دارد.

سرمایه گذاری عظیم گوگل در زمینه انرژی تجدیدپذیرسرمایه گذاری عظیم گوگل در زمینه انرژی تجدیدپذیرسرمایه گذاری عظیم گوگل در زمینه انرژی تجدیدپذیرسرمایه گذاری عظیم گوگل در زمینه انرژی تجدیدپذیرسرمایه گذاری عظیم گوگل در زمینه انرژی تجدیدپذیرسرمایه گذاری عظیم گوگل در زمینه انرژی تجدیدپذیر

گوگل اخیرا اعلام کرده که قصد دارد بیش از 2 میلیارد دلار در بزرگترین برنامه استفاده از انرژی تجدیدپذیر جهان که در ایالات متحده آمریکا، آفریقای جنوبی و اروپا طرح ریزی شده، سرمایه گذاری کند. برنامه و تاییدیه های استفاده از انرژی بادی و خورشیدی شامل 18 معامله جدید در صنعت انرژی شده و سابقه سرمایه گذاری شرکت گوگل در استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را بیش از 40 درصد افزایش می دهد.

یکی از مدیران گوگل اظهار داشت:

پایداری انرژی از روزهای اول تاسیس گوگل یکی از مهم ترین اهداف این شرکت بوده است. ما طی سال ها تلاش کرده ایم آثار کربن بر محیط زیست از طریق فعالیت هایمان را کاهش دهیم و محصولاتی تولید کنیم که با محیط زیست سازگار باشد.

گوگل قصد دارد سرمایه گذاری خود در استفاده از انرژی خورشیدی را از طریق سرمایه گذاری در مزارع خورشیدی کارولینای شمالی، جنوبی و تگزاس دو برابر کند. این شرکت همچنین در معامله ای مرتبط با انرژی هیبریدی در شیلی سرمایه گذاری کرده که از هر دو انرژی خورشیدی و باد بهره می برد. برنامه سرمایه گذاری های گوگل در اروپا نیز به زودی اعلام می شود.

سرمایه گذاری عظیم گوگل در زمینه انرژی تجدیدپذیر

سرمایه گذاری عظیم گوگل در زمینه انرژی تجدیدپذیر

با این همه، بسیاری از کارکنان گوگل تاکنون این شرکت را به دلیل بی توجهی نسبی به محیط زیست نقد کرده اند و به آثار بر جای مانده از کربن دی اکسید تولید شده توسط این شرکت اشاره کرده اند. بیش از 1600 نفر از کارکنان گوگل در همین هفته نامه ای امضا کرده اند که بسیاری از فعالیت های مخرب محیط زیست این شرکت را مورد انتقاد قرار داده است. آن ها در این نامه اظهار داشته اند که اگر چه گوگل در رابطه با پایداری انرژی صحبت می کند، با این حال بسیاری از فعالیت های آن کربن دی اکسید تولید می کنند.

گوگل با این سرمایه گذاری و قراردادهای جدید حدود 150 کشور را در سراسر جهان ملزم به پیروی از قوانین جدیدی می کند که به زودی منتشر خواهند شد.

Source: engadget

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک