یک تصمیم عجیب از یک سرمربی نامتعارف


یک تصمیم عجیب از یک سرمربی نامتعارف

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال لهستان که به رفتارهای نامتعارف مشهور است، در تصمیمی عجیب، در جریان بازی با اوکراین همه بازیکنان خود را تعویض کرد.

دیروز مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی اروپا به پایان رسید. در مسابقه لهستان و اوکراین اتفاق عجیبی رخ داد. ست اول بازی با برتری لهستان به پایان رسیده بود و ست دوم هم با نتیجه ۱۴ بر ۸ به سود این تیم بود که ویتال هینن همه بازیکنانش را تعویض کرد.

ماجرا از این قرار بود که پیش از آغاز بازی، هینن از بازیکنان اصلی تیم خود پرسید که دوست دارید چقدر بازی کنید؟ آنها هم پاسخ دادند که «یک ست و شاید هم دو ست.» و اینگونه بود که یک ایده عجیب به ذهن هینن خطور کرد.

فابین درژیژگا پاسور تیم ملی لهستان پس از پایان بازی، ماجرا را توضیح داد و گفت: نخستین‌بار است که با چنین اتفاقی روبرو می‌شوم. این ماجرا کمی خنده‌دار بود ولی مهم این است که پیش از آغاز مسابقات مهم‌تر، همه بازیکنان شانس حضور در میدان را پیدا کردند.

لهستان پیش از برگزاری بازی دیروز هم صدرنشینی خود در گروه و صعود به مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات را قطعی کرده بود و به همین دلیل هینن نگران نتیجه بازی با اوکراین نبود. گرچه در نهایت هم لهستان با مشارکت همه ۱۴ بازیکن خود، سه بر صفر به پیروزی رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا