ظریف: تحریم های جدید آمریکا، تلاش برای عدم دسترسی ایرانیان به غذا و دارو است


ظریف: تحریم های جدید آمریکا، تلاش برای عدم دسترسی ایرانیان به غذا و دارو است

شفقنا- محمد جواد ظریف تحریم های جدید ایالات متحده علیه بانک مرکزی ایران را محکوم و تاکید کرد:  این تحریم ها تلاش برای عدم دسترسی مردم عادی ایرانی به غذا و دارو است و این اقدام نشانه ناامیدی ایالات متحده است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز،  وزیر امور خارجه کشورمان صبح شنبه گفت: وقتی ایالات متحده […]

ظریف: تحریم های جدید آمریکا، تلاش برای عدم دسترسی ایرانیان به غذا و دارو است

شفقنا- محمد جواد ظریف تحریم های جدید ایالات متحده علیه بانک مرکزی ایران را محکوم و تاکید کرد: این تحریم ها تلاش برای عدم دسترسی مردم عادی ایرانی به غذا و دارو است و این اقدام نشانه ناامیدی ایالات متحده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، وزیر امور خارجه کشورمان صبح شنبه گفت: وقتی ایالات متحده بارها و بارها یک نهاد را تحریم می کند ، این بدان معنی است که تلاش آنها برای به زانو در آوردن ملت ایران زیر فشار حداکثری ناکام مانده است.

وی که برای شرکت در مجمع عمومی سالانه ایالات متحده به نیویورک سفر کرده تاکید کرد: مردم ایران به غذا و دارو دسترسی دارند اما این رویکرد خطرناک و غیرقابل قبول است.

ظریف ادامه داد : روز چهارشنبه با باقی وزیران خارجه امضاء کننده توافق هسته ای ۲۰۱۵ ، دیدار خواهم کرد. و همانطور که قبلاً گفتیم ، ایالات متحده فقط می تواند در صورت بازگشت به (توافق هسته ای) در این جلسه شرکت کند و به جنگ اقتصادی خود علیه ایران پایان دهد.

خبر اصلی را در رویترز بخوانید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر