درخشش تکواندوکاران خردسال گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور


درخشش تکواندوکاران خردسال گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور

رشت - ایرنا - تکواندوکاران خردسال پسر استان گیلان با درخشش در رقابت های قهرمانی کشور موفق به کسب چهار مدال شدند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از درخشش دختران خردسال گیلانی در رقابت های قهرمانی کشور، پسران این استان نیز موفق به کسب سه مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

محسن سترگی افزود: در جریان این رقابت ها در تهران ، تیم تکواندو خردسالان پسر استان گیلان با این تعداد مدال و کسب ۲۰۵ امتیاز، رتبه پنجم کشور را نیز کسب کرد.

وی ادامه داد: در این رقابت ها و در بخش مسابقات قرآنی، ابوالفضل صحن سرای ورزشکار شایسته استان گیلان مقام نایب قهرمانی این رقابت ها و مدال نقره مسابقات قرآنی تکواندو خردسالان را برگردن آویخت.

وی بیان کرد: همچنین این ورزشکار شایسته و با اخلاق استان گیلان در بخش مبارزه نیز در وزن دهم (۵۲+ کیلوگرم) پس از ورزشکاری از استان قزوین با کسب مقام نایب قهرمانی کشور دومین مدال نقره این رقابت ها را تصاحب کرد.

رئیس هیات تکواندو گیلان اضافه کرد: در رقابت های وزن اول ( ۲۶- کیلوگرم)، فرهام حسنی دورودخانی دیگر تکواندوکار گیلانی پس از ورزشکارانی از استان های تهران و فارس مقام سوم و مدال برنز را کسب کرد.

سترگی خاطرنشان کرد: همچنین در رقابت های وزن هفتم (۴۴- کیلوگرم) ابوالفضل لشکریانی دیگر تکواندوکار شایسته گیلانی حاضر در مسابقات خردسالان کشور توانست پس از ورزشکاری از مازندران روی سکوی نایب قهرمانی قرار گیرد و مدال نقره را به دست آورد.

وی یاداور شد: پیش از این نیز در رقابت های تکواندو قهرمانی خردسالان دختر کشور در تهران ، تیم گیلان با کسب دو مدال طلا ، یک مدال نقره و دو مدال برنز موفق به کسب مقام سوم کشور شده بود.

در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی خردسالان کشور در گروه پسران ، ۲۷۸ تکواندوکار از ۳۰ استان کشور به مدت دو روز در تهران با هم به رقابت پرداختند.

۷۲۸۵ /6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک