مصوبات سفرهای مسئولان ملی به چهارمحال و بختیاری پیگیری شود


مصوبات سفرهای مسئولان ملی به چهارمحال و بختیاری پیگیری شود

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار و دهستان دستگرد امامزاده شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری هر چه سریع‌تر مصوبات سفرهای اخیر مسئولان ملی به این استان را پیگیری و اجرایی کنند.

علی کاظمی باباحیدری روز شنبه در هشتمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به مبادله ۸۰ درصدی موافقتنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان در اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، مسئولان چهارمحال و بختیاری سعی کنند، هر چه سریع‌تر نسبت به برگزاری فراخوان و انتخاب پیمانکار اقدام لازم را انجام دهند.

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی فاز دوم جاده جونقان از سوی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اولویت‌های اساسی شهرستان فارسان است که خوشبختانه امروز محقق می‌شود.

کاظمی باباحیدری تصریح کرد: مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری در خصوص تامین آب آشامیدنی شهر کاج شهرستان اردل و اجرای خط انتقال آن از محل چشمه باغ‌رستم اقدام بسیار مطلوبی در راستای کاهش مشکلات مردم این شهر است.

وی یادآور شد: اجرای طرح‌های مرتبط با تامین آب آشامیدنی نقاط شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری از مهمترین نیازهای اولویت‌دار مردم و مسئولان استان به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای تامین آب آشامیدنی شهر کاج شهرستان اردل ۱۶ لیتر بر ثانیه پیش‌بینی شده است.

قدرت‌الله بیگلری تاکید کرد: برای اجرای این طرح به طول ۹ کیلومتر ۳۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال هزینه می‌شود.

وی اظهار داشت: برای احداث مخزن ۵ هزار مترمکعبی تامین آب آشامیدنی منظریه شهرکرد ۲۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه خواهد شد.

بیگلری تصریح کرد: برای اجرای این طرح ۹ کیلومتر خط انتقال بعنوان تکمیل طرح آب‌رسانی شهرکرد اجرا می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح مردم شهرکرد در زمان‌های اوج مصرف مانند شب عید با کمبود فشار آب آشامیدنی مواجه نخواهند شد.

به گزارش ایرنا، سال گذشته نیز با هدف رفع مشکل کمبود فشار آب آشامیدنی مردم شهرکرد در زمان‌های اوج مصرف مانند شب عید یک مخزن ۴ هزار مترمکعبی در ناحیه غرب مرکز چهارمحال و بختیاری (چالشتر) احداث شد.

اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری کلیات تببین و پیشنهاد ساختار اجرای کارگروه‌های تخصصی ذیل این شورا را تصویب کردند.

اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری همچنین با انتقال آب از چشمه باغ رستم به شهر کاج در شهرستان اردل و احداث مخزن ۵ هزار مترمعکبی آب آشامیدنی در منظریه شهرکرد موافقت کردند.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403