25 درصد خودروهای زائران اربعین از دهلران عبور می کنند


25 درصد خودروهای زائران اربعین از دهلران عبور می کنند

ایلام- ایرنا- فرماندار دهلران گفت: 25 درصد ترافیک حمل و نقل عمومی و بویژه در مسیر برگشت از محورهای مواصلاتی این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز شنبه در نشست شورای اداری دهلران اظهار داشت: حجم ترافیک عبوری از راه های مواصلاتی شهرستان طی ایام منتهی به اربعین و پس از بازگشت زائران افزایش قابل ملاحظه ای خواهد یافت که لزوم افزایش خدمات رسانی را دوچندان خواهد شد.


وی بر ضرورت ایمنی راه ها و نصب علائم راهنمایی رانندگی تاکید کرد و افزود: برپایی موکب ها در جهت ارائه خدمات بیشتر به زائران در دستور کار است.

فرماندار دهلران همچنین به آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اشاره کرد و یادآور شد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه مطلوب آیین های این هفته اندیشیده شده است.

عسگری تاکید کرد: امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن هستیم و باید در عرصه تولید و اشتغال و رونق کسب و کار همت مضاعفی داشته باشیم.


وی بر ضرورت پیگیری مشکلات مردم ، نظارت بر صنوف مختلف و جذب اعتبارات عمرانی و مبادله موفقت نامه ها توسط دستگاه ها تاکید کرد و گفت: با توجه به فصل کشاورزی و بارش ها، مدیران در همکاری با کشاورزان و ستاد بحران شهرستان کوشا و پای کار باشند.


فرمانده سپاه دهلران نیز گفت: ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در این هفته اجرا می شود.


سرهنگ علی آبدونی از برگزاری ۱۳۰ ویژه برنامه در این ایام در سطح شهرها، بخش ها و روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: تجدید میثاق با شهدا، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده های معظم ایثارگان و یادواره های آبروی محله، پیاده روی خانوادگی و اردوهای جهادی از جمله مهم ترین این برنامه ها هستند.


سید غلامرضا موسوی رئیس آموزش و پرورش دهلران و سعید خانه زر رئیس اداره آموزش و پرورش موسیان و منصورزاده رئیس آموزش و پرورش زرین آباد نیز هر کدام مجموعه اقدامات برای بازگشایی مدارس ارائه کردند.

۷۱۷۵/۶۱۱۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید