پیشرفت طرح‌های اقتصاد مقاومتی کرمان 46.5 درصد اعلام شد


پیشرفت طرح‌های  اقتصاد مقاومتی کرمان 46.5 درصد اعلام شد

کرمان - ایرنا - به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان، در مجموع 267 طرح به تصویب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان رسیده که 46.5 درصد پیشرفت فیزیکی داشته گرچه بر اساس برنامه زمانبندی میزان پیشرفت باید 51 درصد باشد.

به گزارش ایرنا، جعفر رودری روز شنبه در سیزدهمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: ۴۳ هزار میلیارد تومان برای اتمام کامل این پروژه‌ها نیاز است که در سال جاری یک هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان باید در این زمینه سرمایه گذاری شود.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری انجام شده در سال ۹۸ تا پایان مردادماه یک هزار و ۹۲۸ میلیارد بوده که در مجموع ۱۰.۵ درصد سرمایه گذاری پیش بینی شده، محقق شده است.

ندوین طرح گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این نشست گفت: در سال گذشته موضوع فرهنگسازی و گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی و مشارکت دستگاهها مطرح شد و یکی از ویژگی های این موضوع آن است که این کار یک پروژه نیست که ابتدا و انتهای آن مشخص باشد و یک فرایند مستمر است.

محمدرضا علیزاده با اشاره به اینکه طرحی به منظور گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در استان کرمان تدوین شده است، گفت: تولید مجموعه ای محصولات و فعالیت های رسانه ای توسط دستگاه های اجرایی عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی متناسب با اولویت ها، نیازها و قابلیت های خاص استان از دستاوردهای مورد انتظار این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن موضوع گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در دستور کار تمامی دستگاه های اجرایی عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، احصاء و اولویت بندی انتظارات دستگاه از عموم مردم، ارائه پیشنهادات عملی برای تولید محصولات و یا انجام یک فعالیت متناسب با ظرفیت های دستگاه تحت عنوان پیوست فرهنگی، تشکیل کارگروه تخصصی متشکل از نمایندگان دستگاه های فرهنگی و رسانه ای و سایر اشخاص حقوقی و حقیقی ذیربط، شناسایی موسسات و افراد متخصص تولیدات حرفه ای رسانه ای و تشکیل تیم مهندسی رسانه از مفروضات عملیات مورد نیاز برای اجرای برنامه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی است.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل