حامد حدادی به تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پیوست


حامد حدادی به تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پیوست

آبادان - ایرنا - حامد حدادی بازیکن بین المللی بسکتبال ایران تیم پالایش نفت آبادان را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می‌کند.

مدیر امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اولویت تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برای حضور پرقدرت در رقابت های قهرمانی آسیا کسب مقام و نتایج قابل قبول است که در این راه با جذب نفرات ملی پوش این تیم تقویت شد.

احمد پارو افزود: در ادامه جذب نفرات ملی پوش نیز روز گذشته با حامد حدادی بازیکن ملی پوش و بین المللی ایران به توافق رسیدیم و این بازیکن در تمرین این تیم شرکت کرد.

مدیر امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: حدادی بازیکن با تجربه و بزرگی است که می توان با تکیه بر تجربه بین المللی این بازیکن نتایج قابل قبولی مقابل تیم های آسیایی کسب کرد.

وی تصریح کرد: با جذب بازیکنانی مانند صمد نیک خواه بهرامی، ارسلان کاظمی، محمد حسن زاده، حامد حدادی و آرن داودی شانس کسب مقام برای تیم پالایش نفت آبادان در مسابقات قهرمانی آسیا افزایش یافت.

وی اظهار داشت: تیم فردا برای حضور در مسابقات قهرمانی بسکتبال آسیا فردا راهی تایلند خواهد شد.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان دوم مهرماه با المحرق بحرین دیدار می کند ، سوم مهر به دیدار فوبون بریوز چین‌تایپه می رود و چهارم مهر نیز به مصاف های‌تِک تایلند خواهد رفت.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید