چگونه مرد جذابی باشیم؟ 20 راه علمی برای یک مرد جذاب بودن


چگونه مرد جذابی باشیم؟ 20 راه علمی برای یک مرد جذاب بودن

مرد جذاب! عبارتی که تمامی آقایان و حتی خانوم‌ها به آن فکر می‌کنند. آیا تصویری که از خود در ذهن دارید با تصویر یک مرد جذاب فرسخ‌ها فاصله دارد؟ اجازه دهید رازی را به شما بگویم: مرد جذاب بودن و افزایش جذابیت آنقدرها هم که فکر می‌کنید دشوار نیست. حتی اگر از نظر ژنتیکی خود را زیبا و جذاب نمی‌دانید؛ اصلا نگران نباشید. تنها با رعایت چند نکته و ترفندهایی...

مرد جذاب! عبارتی که تمامی آقایان و حتی خانوم‌ها به آن فکر می‌کنند. آیا تصویری که از خود در ذهن دارید با تصویر یک مرد جذاب فرسخ‌ها فاصله دارد؟

اجازه دهید رازی را به شما بگویم: مرد جذاب بودن و افزایش جذابیت آنقدرها هم که فکر می‌کنید دشوار نیست. حتی اگر از نظر ژنتیکی خود را زیبا و جذاب نمی‌دانید؛ اصلا نگران نباشید. تنها با رعایت چند نکته و ترفندهایی که از نظر علمی ثابت شده‌اند، می‌توانید بهترین و جذاب‌ترین ورژن ممکن خود باشید.

این مقاله حاصل گردآوری مواردی است که در تحقیقات مجله‌ی Men’s Health و IFLScience انجام شده است. در این مقاله از هاوکن‌یو در پاسخ به این پرسش که چگونه مرد جذابی باشیم؟ 20 راه علمی برای یک مرد جذاب بودن از نظر خانوم‌ها مطرح شده است.

برای تبدیل شدن به یک مرد جذاب، ریش بگذارید

چگونه مرد جذابی باشیم؟ 20 راه علمی برای یک مرد جذاب بودن

اساسا ریش گذاشتن یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای خود انجام دهید. طبق تحقیقی که در سال 2013 در دانشگاه نیو ساوت ولز (New South Wales) انجام شد؛ از نظر خانوم‌ها، آن دسته از آقایانی از جذابیت بالا برخوردارند که دارای ته‌ریش یا ریش هستند.

موی صورت نه تنها نشان از بلوغ و مردانگی است بلکه با تسلط و جدیت و جذبه نیز ارتباط تنگاتنگی دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید تحقیق و مقاله‌ای وجود دارد که در آن اثبات شده است داشتن چه میزان ریش از نظر خانوم‌ها جذاب است

از عینک آفتابی استفاده کنید

چگونه مرد جذابی باشیم؟ 20 راه علمی برای یک مرد جذاب بودنشاید تعجب کنید اگر بدانید عینک آفتابی به معنای واقعی کلمه می‌تواند تا 10 برابر شما را جذاب‌تر کند.

اول از همه اینکه عینک آفتابی شما را به نوعی مرموز نشان می‌دهد و مرموز بودن همواره یکی از موارد جذابیت بوده و هست. علت این امر کاملا واضح است؛ چشم‌ها همواره منبع عظیمی از اطلاعات و علت اصلی آسیب‌پذیری انسان‌ها بشمار می‌آیند و عینک آفتابی با پوشاندن آن‌ها باعث مرموز به نظر رسیدن و در نهایت جذابیت شما می‌شود.

علاوه بر این، تقارن صورت همواره یکی از موارد مهم انتخاب همسر است؛ عینک آفتابی عدم تقارن صورت را می‌پوشاند و همین امر باعث می‌شود شما در نگاه اول بسیار جذاب به نظر برسید.

چگونه می توانید عینک آفتابی اصل و با کیفیت را تشخیص دهید؟

چانه خود را بالا نگه دارید

بر اساس تحقیقی با عنوان “جذابیت صورت: تحقیقات مبتنی بر تکامل”، دومین ویژگی از ویژگی‌های جذابیت از نظر خانوم‌ها داشتن استخوان‌بندی فک بزرگ و گونه‌های برجسته است. چرا که این موارد نشان از قدرت ژنتیکی بالا، سطح تستسترون بالا و به طبع آن نشان از مردانگی بیشتر است. و بدون شک همه می‌دانند مردانی که مردانگی بیشتری دارند جذاب‌تر هستند.

بنابراین طبق موارد مذکور کمی کج کردن صورت و بالا نگه داشتن چانه، فک و گونه‌های شما را برجسته‌تر نشان می‌دهد. همچنین از نظر روانشناختی باعث می‌شود شما مسلط‌تر به نظر برسید، که هر دو این موارد باعث می‌شود شما جذاب‌تر، جذاب‌تر و باز هم جذاب‌تر به نظر برسید.

چگونه شخصیت جذابی داشته باشیم ( 7 ویژگی شخصیت های تاثیر گذار)

لباس متناسب بپوشید

در مطالعه‌ایی که در سال 2010 از سوی مؤسسه دانشگاه ولز انجام شد، مشخص شد که مردانی که به یک ماشین گرانقیمت مانند بنتلی کانتیننتال جی‌تی (GT Bentley Continental ) تشبیه می‌شوند، نسبت به افرادی که به یک فورد فیستا اس‌تی (Ford Fiesta ST) تشبیه می‌شوند، بسیار جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

عقل سلیم می‌گوید که این مسئله بدین معنی نیست که باید ماشین گران قیمت داشته باشید بلکه در مورد پوشیدن لباس خوب و متناسب در مقابل لباس شل و ول است.

زمانی که شما لباسی متناسب با اندام خود می‌پوشید به نحوی که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد همانند این است که یک ماشین رویایی و ارزشمند که آرزوی خیلی‌ها است باشید اما زمانی که شل‌ و ول لباس می‌پوشید نه تنها دیگران به شما جذب نمی‌شوند بلکه نوعی انزجار از شما در آن‌ها به وجود می‌آید.

آشنایی کامل با انواع کفش رسمی، ست کردن و شرایط استفاده از هر یک

یک جمع دوستانه داشته باشید

به گفته‌ی محققان دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو، ظاهرا با جمعی از دوستان بیرون رفتن می‌تواند برخی از موارد جذابیت شما را افزایش دهد.

دلیل این امر اثری به نام “اثر مشوق‌ها (Cheerleader Effect)”، که همان پدیده روانشناختی است که افراد هنگام حضور در جمع دوستانه جذاب‌تر به نظر می‌رسند. چرا که نگاه کردن به گروهی از چهره‌ها به جای نگاه کردن فقط به چهره‌ی یک فرد، اساساً باعث می‌شود افراد هر عیبی را که ممکن است آن گروه داشته و یا نداشته باشند را با یکدیگر در نظر بگیرند و همین امر یک جذابیت نسبی و متوسط را برای تمامی اعضای گروه به ارمغان بیاورد.

یک مرد خوب یک مرد جذاب نیز است

حتما تا به حال عبارت “انسان‌های خوب همیشه آخر هستند” را شنیده‌اید. در حقیقت این عبارت اشتباه است چرا که آدم‌ها خوب همیشه اول هستند. شاید برایتان تعجب برانگیز باشد اما حقیقت است.

طبق مطالعه‌ایی در دانشگاه گلف و دانشگاه نیپیسینگ ( the University of Guelph and Nipissing University)، از 800 نفر در مورد تاریخچه‌ روابط جنسی‌ آن‌ها و همچنین اینکه تا چه حد در اقدامات غیرحضوری مانند کار خیرخواهانه و اهدای خون مشارکت داشته‌اند، پرسیده شد تا محققان بتوانند متوجه شوند آیا رابطه‌ایی بین نوع دوستی و میزان رابطه جنسی این افراد وجود دارد یا خیر.

این مطالعه نشان داده است که افرادی که از ازخودگذشتگی بیشتری برخوردار بودند، نسبت به افراد خودخواه رابطه جنسی بیشتری داشتند و با افراد بیشتری قرار می‌گذاشتند. این مسئله کاملا منطقی است، چرا که افراد خودخواه از نظر عموم مردم آزاردهنده هستند.

بنابراین، با وجود این تحقیق می‌توان به جرئت گفت افراد خوب همیشه اول هستند و این مسئله باعث جذابیت آن‌ها می‌شود.

10 ویژگی افراد کاریزماتیک ( عادت های افراد جذاب)

پارتنر خود را بخندانید تا یک مرد جذاب باشید

تمامی خانوم‌ها مردی را که بتواند آن‌ها را بخنداند دوست دارند. به این جمله اعتماد کنید چرا که از نظر علمی نیز این موضوع ثابت شده است.

در سال 2006 تحقیقی در مجله‌ Evolution and Human Behavior منتشر شد که در آن از شرکت‌کنندگان در آن تحقیق پرسیده شد تا چه اندازه توانایی شریک زندگی‌شان در خندان آن‌ها برای آن‌ها ارزشمند است. نتیجه‌ی این تحقیق به وضوح نشان داد که خانوم‌ها برای حس شوخ‌طبعی پارتنرشان و میزان توانایی او در خنداندن آن‌ها، ارزش بالایی قائل هستند.

به آرامی لبخند بزنید

چگونه مرد جذابی باشیم؟ 20 راه علمی برای یک مرد جذاب بودن

در یک مطالعه خاص و جالب، محققان دریافتند مردانی که اجازه می‌دهند لبخندی به آرامی چهره آن‌ها را مزین کند، نسبت به مردانی که خیلی سریع لبخند می‌زنند، جذاب‌تر و قابل اعتماد‌تر به نظر می‌رسند. نمونه‌ بارز این جذابیت و اعتماد را می‌توانید در عکس بالا مشاهده کنید.

بنابراین، هرگز سریع و ناگهانی لبخند نزنید. سعی کنید تا جایی که می‌توانید این کار را آرااااااام انجام دهید.

یک مرد جذاب یک مرد با اندامی عضله‌ایی است نه چاق

طبق تحقیقی در دانشگاه یوسی‌ال‌ای ( UCLA)، از دیدگاه خانوم‌ها، مردانی که دارای اندامی عضله‌ای و ورزشکار هستند از افراد لاغر، بدون عضله و حتی مردان جسور نیز جذاب‌تر هستند.

محققان این مسئله را با اصل گلدیلاکس (Goldilocks principle) مقایسه می‌کنند. طبق این اصل داشتن عضله جذاب است اما قطعاً بیش از اندازه عضلانی بودن نه تنها جذاب نیست بلکه باعث حس انزجار در دیگران می‌شود. پس باید دقت کنید عضلانی بودن شما به اندازه و متناسب با قد شما باشد.

گیتار زدن یاد بگیرید

برخی از آلات موسیقی به طرز شفافی شما را جذاب‌تر نشان می‌دهند. دایره زنگی؟ نه خیلی. کازو؟ ابدا. گیتار چطور؟ قطعا انتخاب مناسبی است.

طبق مطالعه‌ایی که در مجله Psychology of Music منتشر شده است، اثبات شده است که زنان 3 برابر بیشتر تمایل دارند شماره‌ی خود را به مردی بدهند که گیتار در دست دارد تا مردی که کیف ورزشی در دست دارد. مطمئناً رفتن به ورزشگاه و عضلانی شدن جذاب است، اما ظاهراً به اندازه نوازندگی گیتار جذاب نیست.

از جملات مخ‌زنی و تملق‌آمیز استفاده نکنید

اگر می‌خواهید یک مرد جذاب باشید، از جملات احمقانه‌ مخ‌زنی استفاده نکنید. تکرار می‌کنم: از جملات مخ‌زنی استفاده نکنید. طبق تحقیقی از SUNY New Paltz، اگر قصد دارید به خانمی نزدیک شوید سعی کنید به طور عادی و بدون جملات تملق‌آمیز به او نزدیک شود، چرا که در این صورت میزان جذب شدن او به شما افزایش می‌یابد.

به عنوان مثال، این جمله که “آیا شما یک فرد مذهبی هستید؟ چرا که شما پاسخ تمام دعاهای من هستید.” هیچ کمکی به شما نمی‌کند. با این حال، جمله‌ ساده “سلام، امروز بسیار زیبا به نظر می‌رسید. اسم شما چیست؟”مطمئناً به تلاش صادقانه‌ شما کمک خواهد کرد.

یک سگ بخرید

چگونه مرد جذابی باشیم؟ 20 راه علمی برای یک مرد جذاب بودن

مطمئنا تمام انسان‌ها می‌دانند که سگ‌ها موجودات بسیار بامزه‌ایی هستند. اما آیا می‌دانستید که داشتن یک سگ شما را نیز بامزه‌تر می‌کند؟

کافی است به عکس تام هاردی ( Tom Hardy) بازیگر بریتانیایی نگاهی بیاندازید تا کاملا متوجه این موضوع شوید.

چهار تحقیق جداگانه بررسی کرده‌اند که آیا مردانی که صاحب سگ هستند، آیا از نظر خانم‌ها می‌توانند امتیاز بالاتری در جذابیت به خود اختصاص دهند.

جالب است که بدانید هر 4 تحقیق به نتیجه‌ یکسانی رسیدند و آن این است که مردانی که حیوان خانگی آن‌ها سگ است سه برابر بیشتر از مردانی که سگ ندارند، در گرفتن شماره‌ تلفن خانم‌ها موفق عمل می‌کنند

چگونه سگ را تربیت کنیم؟ (آموزش تصویری و مرحله به مرحله)

هنگام حمله سگ چه کنیم؟

یک مرد جذاب زبان بدن مناسبی دارد

حتما تا به حال در مورد بحث‌هایی که جامعه بر سر طرز نشستن آقایان بر روی صندلی تاکسی، اتوبوس، مترو و غیره، انجام می‌شود؛ شنیده‌اید و یا حتی ممکن است از نزدیک مشاهده کرده باشید. در اشتباه بودن چنین طرز نشستنی در چنین مکان‌هایی که جا برای نشستن محدود است، شکی وجود ندارد.

اما با وجود این، طبق مطالعه‌ایی که در بریتانیا انجام شده است، اثبات شده است مردانی که زبان بدن مسلطی دارند و با پاهای باز و بازوهای باز شده می‌نشینند نسبت به کسانی که این کار را انجام نمی‌دهند جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

این نکته را به خاطر داشته باشید که درست است این مسئله باعث افزایش جذابیت شما می‌شود اما نباید در هر مکانی بدین نحو بنشینید. به طوری که به خانمی که در کنار شما نشسته است حس ناامنی را منتقل کنید.

چگونه با زبان بدن جذاب تر باشیم؟ (محیط کاری، دوستانه و اجتماعی)

سیر بخورید

در یک تحقیق جالب دیگر، محققان دانشگاه چارلز (Charles) و موسسه ملی بهداشت روانی (the National Institute of Mental Health) در جمهوری چک و دانشگاه استرلینگ (Stirling) در انگلستان سلسله مطالعاتی را انجام داده‌اند که نشان داده است مردانی که سیر می‌خورند بوی “دلپذیر” و “جذاب” می‌دهند. در حالی که مردانی که سیر نمی‌خورند، این گونه نیستند. بنابراین می‌توان فرض کرد که مزایای جادویی سلامتی این بد بوی پر خاصیت که مورد علاقه افراد بسیاری است می‌تواند باعث بوجود آمدن شگفتی‌هایی برای بوی بدن شما شود! قطعا برای شما نیز عجیب است که سیر خوردن می‌تواند به شما کمک کند تا یک مرد جذاب باشید.

با این حال، ناگفته پیدا است که نفس و بوی بد دهان به خاطر سیر داستانی متفاوت است و در واقع جذابیتی ندارد. این توصیه را جدی بگیرید و سعی کنید با کمی دهان‌شویه و جویدن آدامس این بو را خنثی کنید.

مغرور به نظر برسید

یک مطالعه در دانشگاه بریتیش کلمبیا (University of British Columbia) در سال 2011 نشان داده است که جذاب‌ترین حالت چهره و بدن، غرور و مرموز بودن است و کمترین حالت جذابیت، الکی خوشحال بودن است. این موضوع یک واقعیت جالب و آشکارا عجیب و غریب، اما مفید است.

بدین ترتیب، هنگامی که در حال صحبت با خانم‌ها هستید و یا هر زمان دیگری، سعی کنید اندکی مغرور به نظر برسید. این کار برای زندگی شما شگفتی می‌آفریند.

زخم‌های خود را پنهان نکنید

چگونه مرد جذابی باشیم؟ 20 راه علمی برای یک مرد جذاب بودن

آیا فکر می‌کنید جای زخمی که بر روی پیشانی شما است بد به نظر می‌رسد؟ اکنون وقت آن است که مجددا فکر کنید.

محققان دانشگاه لیورپول و دانشگاه استرلینگ (Liverpool and Stirling Universities ) دریافتند که مردانی که دارای زخم و اسکار هستند نسبت به مردان بدون زخم از نظر جنسی بسیار جذاب‌تر هستند.

با این حال، این مسئله فقط برای روابط کوتاه مدت صادق است، چرا که داشتن جای زخم به خصوص بر روی صورت احتمالاً شما را ممکن است مانند یک خلافکار نشان دهد.

کارهای داوطلبانه انجام دهید

احتمالا زمان آن رسیده است که برای انجام برخی کارهای داوطلبانه ثبت نام کنید.

زیرا در تحقیقی مشخص شده است که مردانی که کارهای داوطلبانه را جدی انجام می‌دهند با اختلاف زیادی برای روابط طولانی مدت مطلوب‌تر از مردانی هستند که کار داوطلبانه انجام نمی‌دهند یا صرفا برای سرگرمی کار داوطلبانه انجام می‌دهند.

با اعتماد به نفس راه بروید

در کنار مغرور به نظر رسیدن، موضع‌گیری جسمی دیگری که باید آن را انجام دهید این است که با اعتماد به نفس بایستید، زیرا خانم‌ها عاشق مردانی هستند که ظاهر با اعتماد به نفسی دارند، با اعتماد به نفس می‌ایستند و با اطمینان به نفس راه می‌روند.

اعتماد به نفس اولین و مهم‌ترین ویژگی‌ایی است که مردم در مورد شما متوجه می‌شوند.

به گفته آر. دون استیل (R. Don Steele)، نویسنده کتاب “اسرار مربوط به زبان بدن: راهنمایی در حین دوستی و آشنایی”: “افراد با اعتماد به نفس هرگز عجله ندارند، اما بین سرگردانی و عمدا آهسته راه رفتن تفاوت بارزی وجود دارد. همواره طوری قدم بردارید که انگار می‌دانید چه می‌کنید و به کجا می‌روید.”

چگونه اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم؟ (25 تکنیک برای بالا بردن اعتماد به نفس)

از ادکلن استفاده کنید

در یک مطالعه در ژورنال بین المللی علوم زیبایی (International Journal of Cosmetic Science)، شرکت کننده‌هایی که به آن‌ها اسپری با مواد ضد میکروبی و روغن رایحه‌دار – به عبارتی ساده‌تر، ادکلن – داده شده است، اعتماد به نفس بالاتری را از خود نشان می‌دادند و اظهار داشتند که هنگام استفاده از رایحه، احساس جذابیت بیشتری داشتند.

در تصدیق این مسئله هنگامی که به گروهی از زنان یک فیلم بدون صدا از مردانی که در حال زدن ادکلن بودند، نشان داده شد، زنان آن‌ها را جذاب‌تر از کسانی که از ادکلن استفاده نمی‌کردند، ارزیابی کردند. این بدان معنی است که استفاده از ادکلن یا در غیر این صورت استفاده از اسپری رایحه‌دار نه تنها باعث می‌شود شما بوی فوق‌العاده‌ایی بدهید بلکه باعث می شود احساس جذابیت بیشتری داشته باشید و خانم‌ها متوجه این نکته و احساس شما نسبت به خودتان می‌شوند.

چگونه عطر و ادکلن اصل را تشخیص دهیم؟

چگونه صحیح عطر و ادکلن بزنیم؟ (نکات و روش های عطر زدن)

از دندان‌های خود مراقبت کنید

در آخر، شاید این مورد بدیهی به نظر برسد که داشتن یک مجموعه دندان‌های سالم برای جذابیت بسیار حائز اهمیت است.

اکثر خانم‌ها وقتی فرد مقابلشان دهان خود را باز کرده و شروع به حرف زدن می‌کند علاقه عاشقانه بالقوه خود را از دست می‌دهند و باعث منفور شدن آن فرد از نظر خانم‌ها می‌شود.

مطالعه‌ایی در دانشگاه لیدز و دانشگاه مرکزی لنکشایر ( the University of Leeds and University of Central Lancashire) نشان داده است که دندان‌ها برای انسان‌ها معادل پر طاووس برای طاووس است. به این معنی که هنگام انتخاب جفت و پارتنر از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. بنابراین، مسواک بزنید، از نخ دندان و دهان‌شویه استفاده کنید و هر کاری را که باید انجام دهید، انجام داده تا لبخند خود را کاملا خیره‌کننده جلوه دهید.

جرم گیری دندان با استفاده از چند روش خانگی

سخن آخر هاو‌کن‌یو

تا چه اندازه با ویژگی‌های ذکر شده در این مقاله در رابطه با مرد جذاب بودن موافق هستید؟ بعد از خواندن این مقاله به جذابیت خود چه امتیازی می‌دهید؟ آیا دوست دارید پارتنرتان مرد جذاب تری باشد؟

از آنجا که روز به روز فرهنگ‌های غلط به عنوان راهی برای جذاب به نظر رسیدن در حال فراگیر شدن بین جوانان و نوجوانان است؛ این مقاله که از معتبرترین منابع بدست آمده است و کاملا علمی راه‌های بیان شده در آن اثبات شده‌اند، می‌تواند منبع مناسبی برای جوانان و نوجوانان و حتی بزرگسالان باشد. با ترغیب آن‌ها به خواندن مقالاتی با منابع قابل اعتماد آن‌ها را از پیروی کورکورانه از فرهنگ‌های غلط باز دارید. و به آن‌ها کمک کنید بتوانند در آینده یک مرد جذاب باشند.

.wp-review-33827.review-wrapper
Sending
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-3904 .review-result-wrapper i { color: #f4f4f4; } .wp-review-33827 #wp-review-star-rating-3904 .review-result-wrapper .review-result i { color: #ffbe01; opacity: 1; filter: alpha(opacity=100); } .wp-review-33827 #wp-review-star-rating-3904 .review-result-wrapper i { color: #f4f4f4; } .wp-review-33827 .mts-user-review-star-container #wp-review-star-rating-3904 .selected i, .wp-review-33827 .user-review-area #wp-review-star-rating-3904 .review-result i, .wp-review-comment-field #wp-review-star-rating-3904 .review-result i, .wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-3904 .review-result i, .wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-3904 .review-result-wrapper:hover span i, .wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-3904 .review-result-wrapper:hover span i { color: #ffbe01; opacity: 1; filter: alpha(opacity=100); } .wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-3904 .review-result-wrapper span:hover ~ span i, .wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-3904 .review-result-wrapper span:hover ~ span i { opacity: 1; color: #f4f4f4; }
User Review 0 (0 votes)
.wp-review-33827.review-wrapper { width: 100%; float: left; border: 0; } .wp-review-33827.review-wrapper .review-desc { width: 60%; float: right; padding: 0; margin-bottom: 20px; } .wp-review-33827.review-wrapper i, .wp-review-comment-33827 .review-result-wrapper i { -webkit-text-stroke-width: 1px; -webkit-text-stroke-color: #997200; } .wp-review-33827.review-wrapper, .wp-review-33827 .review-title, .wp-review-33827 .review-desc p, .wp-review-33827 .reviewed-item p { color: #111111; } .wp-review-33827 .review-links a { background: #ffbe01; background: linear-gradient(to top, #ffbe01, #ffd101); color: #111111; padding: 5px 20px; border-radius: 3px; box-shadow: 0 1px 0 rgba(255, 255, 255, 0.4) inset; border: 1px solid #997200; transition: all 0.25s linear; } .wp-review-33827 .review-links a:hover { background: #ffd101; background: linear-gradient(to bottom, #ffd101, #ffbe01); } .wp-review-33827.review-wrapper .review-list { width: 35%; padding: 5px 0 20px 0; float: left; } .wp-review-33827.review-wrapper .wpr-user-features-rating .review-list, .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-thumbs-type .review-list, .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-thumbs-type .review-desc { width: 100%; } .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-point-type .review-list, .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-percentage-type .review-list { padding: 0 0 30px 0; } .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-list { padding: 10px 0 30px 0; } .wp-review-33827 .review-list li, .wp-review-33827.review-wrapper { background: #ffffff; } .wp-review-33827 .review-title, .wp-review-33827 .review-list li, .wp-review-33827 .review-list li:last-child, .wp-review-33827 .reviewed-item, .wp-review-33827 .review-links { padding: 5px 0; border-color: #ffffff; } .wp-review-33827 .review-links { padding: 30px 0 20px 0; } .wp-review-33827.review-wrapper .review-pros-cons { clear: both; padding: 0; } .wp-review-33827.review-wrapper .review-pros-cons .review-pros { flex: 100%; padding: 15px 0 10px 0; box-sizing: border-box; } .wp-review-33827.review-wrapper .review-pros-cons .review-cons { flex: 100%; padding: 0 0 10px 0; box-sizing: border-box; } .wp-review-33827.review-wrapper .mb-5 { text-transform: uppercase; } .wp-review-33827 .user-review-area { padding: 0 0 10px 0; border-color: #ffffff; } .wp-review-33827 .user-review-area .review-star { letter-spacing: .5px; } .wp-review-33827.wp-review-point-type.review-wrapper .user-review-area .review-result-wrapper .review-result, .wp-review-33827.wp-review-percentage-type.review-wrapper .user-review-area .review-result-wrapper .review-result .wp-review-33827 .wp-review-user-rating .review-result-wrapper .review-result .wp-review-33827.review-wrapper .review-title { padding: 0; background: transparent; letter-spacing: 1px; text-transform: none; border: 0; font-weight: bold; } .wp-review-33827.review-wrapper .review-total-wrapper { width: 100%; padding: 0 0 20px 0; float: left; } .wp-review-33827.review-wrapper .review-total-wrapper i .wp-review-33827.review-wrapper .review-star.review-total { margin: 5px 0 0 20px; } .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper span.review-total-box { margin-top: 22px; } .wp-review-33827.review-wrapper .review-percentage .review-result-wrapper, .wp-review-33827.review-wrapper .review-percentage .review-result, .wp-review-33827.review-wrapper .review-point .review-result-wrapper, .wp-review-33827.review-wrapper .review-point .review-result { box-shadow: inset 0 1px 2px rgba(0,0,0,.4), inset 0 0 0 1px rgba(0,0,0,.1); height: 28px; margin-bottom: 0; background: #f4f4f4; border-radius: 4px; } .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-point-type .review-point .review-result, .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-percentage-type .review-percentage .review-result { border: 1px solid #997200; box-shadow: none; background: linear-gradient(to top, #ffbe01 0%, #ffbe01 100%); box-sizing: border-box; min-width: 2%; } .wp-review-33827.review-wrapper .review-total-wrapper span.review-total-box { width: auto; float: left; text-align: left; padding: 0; font-size: 34px; line-height: 1; } .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-point-type .review-total-wrapper .review-total, .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-percentage-type .review-total-wrapper .review-total { width: 60%; float: right; clear: none; } .wp-review-33827.review-wrapper .user-total-wrapper .user-review-title { display: inline-block; color: #111111; } .wp-review-33827.review-wrapper .reviewed-item { padding: 30px 0; border-bottom: 1px solid #ffffff; } .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper > .review-total-box { display: block; } .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-circle-type .user-total-wrapper h5.user-review-title { margin-top: 12px; } .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-circle-type .user-total-wrapper span.user-review-title { margin-top: 5px; } .wp-review-33827.review-wrapper .user-review-area .review-percentage, .wp-review-33827.review-wrapper .user-review-area .review-point { width: 20%; float: right; margin-top: 5px; } .wp-review-33827 .wpr-user-features-rating .user-review-title { margin: 0; padding: 0; } .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper .review-circle.review-total { float: right; width: 70px; height: 70px; } .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper .review-circle.review-total .review-result-wrapper > div, .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper .review-circle.review-total .review-result-wrapper > div > canvas { width: 70px!important; height: 70px!important; } .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper .review-circle.review-total .review-result-wrapper > div > input { margin-top: 20px!important; margin-left: -62px!important; font-size: 20px!important; } .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper > .review-total-box { display: block; } .wp-review-33827.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper > .review-total-box > div .wp-review-33827.review-wrapper .review-total-wrapper span.review-total-box h5 { color: inherit; } .wp-review-33827 .review-embed-code .wp-review-33827 .wpr-rating-accept-btn { margin: -20px 0 20px; border-radius: 4px; background: #ffbe01; background: linear-gradient(to top, #ffbe01, #ffd101); color: #111111; box-shadow: 0 1px 0 rgba(255, 255, 255, 0.4) inset; border: 1px solid #997200; } @media screen and (max-width:600px) { .wp-review-33827.review-wrapper .review-list, .wp-review-33827.review-wrapper .review-desc { width: 100%; } }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل