برناردو سیلوا: پپ از بازیکنانش حسابی کار می‌کشد


برناردو سیلوا: پپ از بازیکنانش حسابی کار می‌کشد

برناردو سیلوا در مصاحبه با دیلی‌میل می‌گوید بازی کردن برای پپ گواردیولا دشوار و خسته‌کننده است ولی قهرمانی در لیگ با موناکو به نظر او دشوارتر از قهرمانی در لیگ برتر با منچسترسیتی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی در مصاحبه‌ای اختصاصی با دیلی‌میل درباره کار کردن با پپ گواردیولا و منچسترسیتی گفته است. برناردو سیلوا در این مصاحبه می‌گوید فصل گذشته و رقابت شانه به شانه با لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر دشوارترین فصل دوران فوتبالی او نبوده بلکه فصل 2016-2017 که موناکو در مبارزه با رقیب بزرگی مثل پاری سن ژرمن توانست در لیگ فرانسه به قهرمانی برسد دشوارترین فصلی بوده که تا کنون تجربه کرده است.

برناردو سیلوا: پپ از بازیکنانش حسابی کار می‌کشد

برناردو سیلوا در این مصاحبه گفت:" هم فصل گذشته با سیتی و هم آن فصل که با موناکو قهرمان لیگ فرانسه شدیم فوق‌العاده سخت بودند. ولی در فرانسه هیچکس از ما انتظار قهرمانی نداشت. شاید آنچه آن سال اتفاق افتاد من را برای سال گذشته آماده کرد".

برناردو سیلوا درباره شرایط منچسترسیتی گفت:" کار برای ما ساده است. هدفمان این است که هدف‌های جدید برای خودمان تعیین کنیم و به تلاش ادامه دهیم. رکورد قهرمانی پیاپی در لیگ برتر تا کنون سه قهرمانی بوده و ما امسال می‌خواهیم به این رکورد برسیم تا یکی از بهترین تیم‌هایی شویم که در تاریخ این کشور حضور داشته‌اند. برای رسیدن به این هدف باید دائما برنده شویم و هدف فعلی ما این است".

برناردو سیلوا: پپ از بازیکنانش حسابی کار می‌کشد

سیلوا درباره بازی زیر نظر پپ گواردیولا هم صحبت کرده و می‌گوید بازیکن تیم پپ بودن دشوار است. او در این باره گفت:" بله، بازی کردن زیر نظر پپ واقعا آدم را خسته می‌کند. در این باره هیچ شکی نیست. ولی ما چاره‌ای نداریم و این کاری است که هر فوتبالیست خوبی باید انجام بدهد. تیمی که می‌خواهد هر سال به دنبال فتح جام‌های مختلف باشد باید کسی را داشته باشد که هر روز به بازیکنانش فشار بیاورد. بله این شرایط گاهی کار را برای ما واقعا سخت می‌کند ولی داشتن کسی که نمی‌گذارد شما تنبلی کنید و به خودتان غره شوید واقعا خوب است".

برناردو سیلوا: پپ از بازیکنانش حسابی کار می‌کشد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی