تانک مرکاوای اسراییلی در تیررس رزمندگان حزب‌الله +عکس


تانک مرکاوای اسراییلی در تیررس رزمندگان حزب‌الله +عکس

فاصله کم و در نتیجه وضوح تصویر گرفته شده از مرکاوای اسراییلی باعث شده تا کلیه اجزای مستقر بر روی برجک تانک از جمله سیستم دفاع فعال تروفی که وظیفه مقابله با تهدیدات ضد زره را دارد به خوبی نمایان باشد.

سرویس جهان مشرق_ به تازگی تصویر جالبی توسط بخش رسانه‌ای حزب الله لبنان منتشر شده است. در این تصویر که در مناطق مرزی لبنان با رژیم صهیونیستی گرفته شده است یک دستگاه تانک Merkava MK4 ارتش اسراییل از فاصله‌ای بسیار نزدیک(حتی با وجود زوم دریچه دوربین) توسط رزمندگان حزب الله رصد شده است. این تصویر از این جهت قابل توجه است که با توجه به فاصله کم تیم رصد حزب الله از تانک دشمن، قطعا در برد موشک‌های ضد زره از جمله موشک کورنت با برد بیش از 5 کیلومتر بوده است و در صورتی که تصمیم برای انهدام آن وجود داشت این تانک و 4 خدمه درونش به راحتی در تیررس نیروهای مقاومت قرار داشتند.

تانک مرکاوای اسراییلی در تیررس رزمندگان حزب‌الله +عکس

همچنین فاصله کم و در نتیجه وضوح تصویر گرفته شده از مرکاوای اسراییلی باعث شده تا کلیه اجزای مستقر بر روی برجک تانک از جمله سیستم دفاع فعال تروفی که وظیفه مقابله با تهدیدات ضد زره را دارد به خوبی نمایان باشد. رادارهای آرایه فازی سیستم تروفی به شکل بیضی شکل در دو طرف برجک قابل مشاهده است.

تانک مرکاوای اسراییلی در تیررس رزمندگان حزب‌الله +عکساجزای سامانه دفاع فعال تروفی که بر روی یک تانک آبرامز امریکایی نصب شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟