نفرات اعزامی تیم ملی موی‌تای به مسابقات جهانی ترکیه مشخص شدند


نفرات اعزامی تیم ملی موی‌تای به مسابقات جهانی ترکیه مشخص شدند

ارومیه- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های رزمی آذربایجان‌غربی گفت: اعضای اعزامی به مسابقات جهانی موی‌تای در ترکیه پس از برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی در بوکان مشخص شد.

امیر رسولی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین دوره اردوی آمادگی تیم ملی موی‌تای جوانان با هدایت «فرشید کریمی» مربی اهل آذربایجان‌غربی در بوکان برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این اردو ۱۴ نفر برای شرکت در مسابقات جهانی در ترکیه مشخص شدند که از این تعداد پنج ورزشکار از استان آذربایجان‌غربی هستند.

وی گفت: «امید رشیدی‌راد» در وزن منهای ۴۵، «محمد برقی» در وزن منهای ۵۷، «ستار قادرزاده» در وزن منهای ۶۰، «هاوری احمدی» در وزن منهای ۶۷ و «سبحان عباسی» در وزن منهای ۸۶ از جمله اعضای تیم ملی از استان آذربایجان‌غربی هستند.

وی افزود: «علی مددی» در وزن منهای ۴۸ از لرستان، «محمد صادقی» در وزن منهای ۵۱ از استان البرز، «شعیب امیری» در وزن منهای ۵۴ از خوزستان، «محمد رفیعی» در وزن منهای ۶۳.۵ و «مهدی محمدی» در وزن منهای ۹۱ از استان مازندران، «محمد آرمک» در وزن منهای ۷۱ و «محمدرضا چابک» در وزن منهای ۷۵ از استان گلستان، «کیان انتظام» در وزن منهای ۸۱ از تهران و «نوید رشیدی‌زاده» در وزن مثبت ۹۱ از خوزستان به عنوان دیگر نفرات منتخب تیم ملی موی‌تای جوانان هستند.

رسولی افزود: مسابقات جهانی موی‌تای در رده سنی جوانان مهرماه امسال در آنتالیا ترکیه برگزار خواهدشد و «کمال علی‌خواه‌آذر» داور اهل بوکان نیز به عنوان یکی از داوران دعوت شده به مسابقات این تیم را همراهی خواهد کرد.

آذربایجان‌غربی در سبک موی‌تای یکی از استان‌های برتر کشور است بطوریکه در نخستین و دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به مقام قهرمانی کشور دست یافته است.

۹۹۳۹/۶۱۸۵/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل