دومین دوره کارگاه «تربیت منتقد ترجمه» برگزار می شود


دومین دوره کارگاه «تربیت منتقد ترجمه» برگزار می شود

دومین دوره کارگاه آموزشی یک روزه «تربیت منتقد ترجمه» با همکاری کانون انجمن صنفی مترجمان و موسسه خانه کتاب برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، با توجه به درخواست علاقمندان نقد ترجمه، به ویژه علاقمندان سایر شهرها، کانون سراسری انجمن‌های صنفی کارگری مترجمان و موسسه خانه کتاب، دومین دوره کارگاه یک روزه «تربیت منتقد ترجمه» را برگزار می کنند.

دومین دوره این کارگاه با تدریس علیرضا خان‌جان پنجشنبه ۱۱ مهر ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار می شود و هزینه شرکت در این کارگاه ۲۱۰ هزار تومان است.

گفتنی است، شرکت در این کارگاه محدودیت زبانی ندارد و فعالان زبان‌های غیرانگلیسی نیز می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند. همچنین، برگزیدگان این کارگاه به عنوان منتقد در نشست‌های زیر چتر نقد دعوت به همکاری خواهند شد

علاقمندان می توانند از ۳۰ شهریور تا ۷ مهر ماه با مراجعه به سایت اهل قلم به نشانی AHLEGHALAM.IR برای شرکت در دومین دوره کارگاه آموزشی یک روزه «تربیت منتقد ترجمه» ثبت نام و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۴۱۵۲۵۴ تماس بگیرند.

شایان ذکر است، گواهی پایان دوره به صورت مشترک توسط کانون کشوری انجمن‌های صنفی مترجمان و خانه کتاب به شرکت کنندگان اعطا می شود.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !