مسابقه کتابخوانی حماسه حسینی بین نوجوانان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود


مسابقه کتابخوانی حماسه حسینی بین نوجوانان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

ارومیه- ایرنا- مسوول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت: مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «حماسه حسینی» بین نوجوانان استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اباذر بیگی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقه کتابخوانی ۷۰ صفحه منتخب از جلد نخست کتاب حماسه حسینی در نظر گرفته شده‌ است.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به‌ویژه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و آشنایی با اندیشه شهید مرتضی مطهری از جمله اهداف برگزاری این مسابقه کتابخوانی است.

وی بیان کرد: آخرین مهلت حضور در این رقابت کتابخوانی، ۲۷ مهر امسال در نظر گرفته شده‌ و در پایان این مسابقه به ۳۰ نفر از شرکت‌کنندگان و ۱۰ نفر از مدیران کانون‌هایی که بیشترین شرکت‌کننده را داشته باشند، کمک‌هزینه سفر به کربلا اعطا می‌شود.

حجت‌الاسلام بیگی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت منابع مسابقه به سامانه www.bachehayemasjed.ir و http://motahari.ir/fa/content/۲۹۱۷ مراجعه کنند.

کتاب حماسه حسینی از جمله کتاب‌های معتبر مربوط به قیام اباعبدالله‌الحسین (ع) است که بیشتر به تحریف‌های ایجاد شده در خصوص این واقعه تاریخی می‌پردازد.

۸۱۳۷/۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید