غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان در 150 کانون‌ مساجد جنوب فارس


غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان در 150 کانون‌ مساجد جنوب فارس

اخوت گفت: در 150 کانون‌ فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، برنامه‌های متنوعی با محوریت نشاط و پویایی برای اوقات فراغت تابستان اجرا شده است.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، با بیان اینکه کانون‌های مساجد با هدف جذب جوانان به مساجد راه‌اندازی شده است، گفت: کانون‌های مساجد جنوب فارس به منظور پرکردن اوقات فراغت سالم و با نشاط در کنار رشد معنویات نوجوانان، جوانان و حتی خردسالان برنامه‌های مختلف ورزشی، اردویی و تفریحی در فصل تابستان برگزار کرده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: طرح سراسری اوقات فراغت امسال با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» برای مقاطع سنی مختلف به ویژه نونهالان، نوجوانان و جوانان در 150 کانون‌ مساجد جنوب فارس، برنامه‌های متنوعی با محوریت نشاط و پویایی برای اوقات فراغت اجرا شده است.

وی با اشاره به محور برنامه‌های طرح اوقات فراغت تابستان، افزود: برنامه‌های آموزشی قرآنی، علمی و هنری و مهارتی، فعالیت‌های پژوهشی، برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، تفریحی و اردوهای یک تا چند روزه محور برنامه‌های اوقات فراغت بوده است که همه این برنامه‌ها با اولویت نشاط و پویایی، فعالیت‌های گروهی و برنامه‌های تربیتی و آموزشی برای اوقات فراغت بچه‌های مسجد در فصل تابستان برگزار شده است.

اخوت در پایان خاطرنشان کرد: در تابستان امسال مناسبت‌های دینی و مذهبی بسیاری وجود داشت که در این زمینه برنامه‌های نشاط‌آفرینی بسیاری برای ایام دهه کرامت و دهه امامت و ولایت در دستورکار قرار گرفته بود.

پایان پیام/656

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا