ثبت بیش از 6 هزار عنوان برنامه تابستانه کانون های مساجد فارس در وبگاه «بچه های مسجد»


ثبت بیش از 6 هزار عنوان برنامه تابستانه کانون های مساجد فارس در وبگاه «بچه های مسجد»

حجت الاسلام امیدی از ثبت بیش از 6 هزار عنوان برنامه تابستانه کانون های مساجد فارس در وبگاه «بچه های مسجد»، خبر داد و گفت: در تابستان یک هزار و 130 پایگاه اوقات فراغت در کانون های مساجد فارس فعالیت کردند.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، ضمن تشریح برنامه های اوقات فراغت فصل تابستان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با فصل تابستان با تشکیل و فعالیت ستاد های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس برنامه های ویژه برنامه ریزی و از اول تیرماه تا پایان شهریورماه برگزار شد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه در تابستان یک هزار و 130 پایگاه اوقات فراغت در کانون های مساجد فارس فعالیت کردند، افزود: تاکنون بیش از 6 هزار عنوان برنامه تابستانه کانون های مساجد فارس در وبگاه «بچه های مسجد» به نشانی https://bachehayemasjed.ir ثبت شده است.

وی ادامه داد: فعالیت های ثبت شده در محور های قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، هنری، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی و فعالیت های اجتماعی و زمینه های مختلف قرآنی، فرهنگی، هنری، آموزشی، اعتقادی، ادبی، ورزشی، علمی و اردویی در طول فصل تابستان برای نوجوانان و جوانان و همچنین اقشار مختلف اجرا شد.

حجت الاسلام امیدی خاطرنشان کرد: مناسبت های ملی و مذهبی از جمله ولادت ها، شهادت ها و اعیاد مذهبی نظیر دهه کرامت، اعیاد قربان و غدیر و ایام سوگواری ماه محرم با اجرای برنامه های ویژه ای از سوی کانون های مساجد استان همراه بود که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس با اشاره به ارائه خدمات به بیش از 400 هزار نفر از شرکت کنندگان در برنامه های اوقات فراغت تابستان، گفت: بیش از یکصد جلسه در خصوص برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت هاد هایی همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، اداره کل میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، موزه تاریخ طبیعی، مدیریت استخر ها و مراکز ورزشی، فروش کتاب و درمانگاه برای ارائه خدمات به کانون های تحت پوشش برگزار شد که طبق آمار موجود استخر، سینما و بازدید از اماکن تاریخی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

وی یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس همچنین گفتمان ها و نشست های علمی، پاسخگویی به شبهات مذهبی و دینی، برپایی اردو های درون و برون استانی، مسابقات ورزشی، مسابقات کتابخوانی همراه با نمایشگاه های کتاب، برگزاری کلاس های آموزشی در رشته های مختلف تحصیلی، علمی، هنری را در 2 بخش خواهران و برادران در طول فصل تابستان در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه فعالیت های اوقات فراغت کانون های مساجد به ایام تابستان محدود نمی شود، خاطرنشان کرد: در طول سال نیز بیش از یک هزار و 200 کانون فرهنگی و هنری در مساجد فارس با اجرای برنامه های متنوع میزبان علاقمندان است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)