اعطای سه جایزه به مسجد «دامفرملاین» اسکاتلند


اعطای سه جایزه به مسجد «دامفرملاین» اسکاتلند

در دومین مراسم سالانه موسوم به «جوایز مساجد بیکن» سه جایزه به مسجد مرکزی «دانفرملاین» واقع در اسکاتلند اعطا شد.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «dunfermlinepress»، مسجد مرکزی «دانفرملاین» واقع در اسکاتلند موفق به دریافت سه جایزه در دومین مراسم سالانه موسوم به «جوایز مساجد بیکن»، شد.

این جوایز به بهترین مساجد در بریتانیا تعلق می گیرند و مسجد «دانفرملیان» سه جایزه هم برای «بهترین برنامه های تبلیغاتی»، «بانفوذترین امام جماعت» و «بهترین مدیریت مساجد» را به خود اختصاص داد.

امام حبیب که هم اکنون «دانفرملاین» را برای ادامه تحصیل در مصر ترک کرده است، در این باره گفت: من از همان روز اول مورد استقبال جامعه دانفرملاین قرار گرفتم و فقط یک نشست با رئیس و هیئت امنای این مسجد کافی بود تا نتیجه کنونی حاصل شود. این دقیقا همان جایی است که من می خواستم باشم.

وی افزود: این دستاوردها تنها با عشق و پشتیبانی بی اندازه ای که من هم از جامعه مسلمانان و هم از جامعه دامفرلاین دریافت کردم، ممکن بود.

امام جمایت مسجد مرکزی دانفرملاین همچنین گفت: روحیه قوی افراد در جامعه دانفرملاین همیشه مرا شگفت زده کرده است و من همواره به یاد خواهم داشت که چگونه آنها با آغوش باز از من استقبال کردند، مرا پذیرفتند، به ایده هایی که داشتم اعتماد کردند و مهمتر از همه برای تلاش های من در راستای احیای عملکرد مثبت و مشارکت در جامعه دامفرملاین ارزش قائل شدند.

گفتنی است، اعطای جوایز به بهترین مساجد انگلیس از سال 2018 میلادی برای تشویق مدیریت هر چه بهتر مساجد، آغاز شده است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403