سی دقیقه از «جوکر» کم شد!


سی دقیقه از «جوکر» کم شد!
فیلم سینمایی «جوکر» برنده جایزه شیر طلای فستیوال ونیز ۲۰۱۹. ۳۰ دقیقه کوتاه می‌شود.

به گزارش بانی‌فیلم، فیلم پرسروصدای «جوکر » ساخته تاد فیلیپس با بازی فوق‌العاده یواکین فونیکس، که برنده شیر طلای جشنواره ونیز شد قرار است از نهم اکتبر به شکل گسترده‌ای بر پرده سینماهای فرانسه اکران شود.

تاد فیلیپس کارگردان این فیلم در کنفرانسی به همین مناسبت اعلام کرد که مدت زمان فیلم دوساعت و دو دقیقه خواهد بود و نسبت به نسخه اصلی، ۳۰ دقیقه کوتاه شده است.

مونتاژ اولیه فیلم دو ساعت و سی وپنج دقیقه بوده است. از طرفی نسخه‌ای که در جشنواره ونیز در بخش مسابقه به نمایش درآمده بود در کاتالوگ ونیز زمانش ۱۱۸ دقیقه قید شده بود. با این حال آخرین نسخه‌ای که قرار است در ۴۲۰ سالن سالن سینمای فرانسه به نمایش درآید با احتساب تیتراژ پایانی، دو ساعت و دو دقیقه خواهد بود.

تمامی صاحب نظران اروپایی و امریکایی سینما معتقد هستند یواکین فینیکس بازیگر اول این فیلم شایسته دریافت جایزه اسکار است. فونیکس با وجود بازی‌های بسیار خوبش درفیلم‌های گذشته اش هنوز نتواسنته جایزه اسکار را ببرد.

همچنین امروز اعلام شد که این بازیگر قرارداد فیلم بعدی خود را به امضا رسانید و قرار است در فیلمی به کارگردانی مایک مایل که کمپانی فوکس قرن بیستم آن را تهیه خواهد کرد بازی کند. هنوز سوژه و عنوان این فیلم اعلام نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا