برخی سلبریتی‌ها در دام پروژه دختر آبی گرفتار شدند!


برخی سلبریتی‌ها در دام پروژه دختر آبی گرفتار شدند!

یک منتقد فرهنگی با مشکوک خواندن پروژه موسوم به دختر آبی، برخی سلبریتی‌ها را گرفتار آمده در دام این پروژه، توصیف کرد.

به گزارش مشرق، امیرحسین جوانشیر گفت: مدتها پیش یکی از تلویزیون‌های سلطنت‌طلب از قول یک فعال ورشکسته سیاسی و نزدیک به فرزند شاه معدوم که به تازگی از دنیا رفت، صراحتا ادعا کرد که از استادیوم‌های ورزشی تقابل با نظام دینی شروع خواهد شد.

طولی نکشید که خودسوزی یک دختر دارای اختلال روانی و نام بردن از او در قالب «دختر آبی» نشان داد و ثابت کرد که دقیقاً سناریو و پروژه‌ای حساب شده- همان سراب فیروزه‌ای- توسط سرویس‌های اطلاعاتی غربی در مسیر کودتای رنگی، در حال اجراست.

بیشتر بخوانید:

جوانشیر تأکید کرد: متأسفانه- در نگاهی خوشبینانه- برخی سلبریتی‌ها که در همه زمینه‌ها نظر می‌دهند، بی‌خبر و سطحی انگارانه، تسلیم شایعات طراحی شده گردیدند و با نظر به موضوع خودسوزی یک دختر هوادار فوتبال، علیه نظام دینی دست به هیاهو زدند. این افراد وقتی با واقعیت ماجرا هم روبه‌رو شدند؛ به دلیل غرور بی‌جا، حاضر به اصلاح مواضع خود نشدند و همچنان عامل‌اشاعه شایعه و تحریک مخاطب در رویارویی با واقعیت گردیدند.

جوانشیر با بیان اینکه اغلب هنرمندان سعی در همگامی‌با مردم دارند گفت: متأسفانه برخی از سلبریتی‌ها هر رویدادی را با احساس سطحی و ضعف نفسانی خود ارزیابی می‌کنند و ناخودآگاه در زمین بدخواهان مردم ایران بازی می‌کنند. ایفای نقشی که متأسفانه هر روز، پررنگ‌تر می‌شود و دامنه بیشتری می‌یابد.

منبع: کیهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !