خداوردی: رتبه پیام در لیگ به پول وابسته‌ است/ شهرداری و رمارم قول حمایت داده‌اند


خداوردی: رتبه پیام در لیگ به پول وابسته‌ است/ شهرداری و رمارم قول حمایت داده‌اند

سرمربی پیام خراسان گفت: شرایط پیام در لیگ به پول بستگی دارد و اگر اوضاع مالی تیم خوب باشد، می‌توانیم جزو هشت تیم بالای جدول باشیم.

اکبر خداوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، در حاشیه نخستین تمرین تیم والیبال پیام خراسان جهت حضور در لیگ برتر اظهار کرد: پیش از این مشکلاتی وجود داشت که حل شده‌است. اکثر تیم‌ها در اوایل تابستان تیم‌شان را بسته‌اند. اواسط شهریور با چند بازیکن به توافق رسیدیم و در حال حاضر تیم خوبی داریم.

وی افزود: هنوز قرعه‌کشی لیگ انجام نشده و نحوه برگزاری بازی‌ها هم مشخص نیست. سایر تیم‌ها تمرینات‌شان را آغاز کرده‌اند و پیام عقب است. باید کار کنیم تا بازیکنان هماهنگ‌ شوند. باید به تیم پول تزریق شود. قول نمی‌دهم که بتوانیم کار خاصی در لیگ انجام دهیم، اما هواداران مطمئن باشند که بازی‌های خوبی در شان والیبال خراسان خواهنددید. امیدوارم تا شروع لیگ مصدوم نداشته باشیم.

سرمربی پیام خراسان در خصوص بازیکنان اضافه شده به پیام خاطرنشان کرد: در جذب بازیکن دست‌مان باز نبود، اما در کل پیام آن چیزی که تقریبا مدنظرم بوده را دارد. با توجه به این که اکثر بازیکنان قرارداد بسته‌اند بعید است بتوانیم بازیکن خوب دیگری جذب کنیم، مگر این که از لیگ یک بتوانیم به تیم بازیکن اضافه کنیم. بهبودی، شریفات و صنوبر از شنبه به تیم اضافه خواهندشد.

خداوردی در خصوص این که پیام نتیجه سال گذشته‎‌اش را می‌تواند تکرار کند یا خیر، گفت: سقف قرارداد بازیکنان در سال گذشته 400 میلیون بوده ، اما امسال دو میلیارد است. سال گذشته شهرداری ورامین با هفت میلیارد قهرمان شده، اما شهرداری ارومیه با 15 میلیارد در سال جاری تیم می‌بندد. با هزینه‌ای که پیام کرده است، جزو چهار تیم انتهایی جدول است. چهار پنج میلیاردی که پیام هزینه کرده، یک هزینه معمولی است.

وی یادآور شد: قول نمی‌دهم پیام چه جایگاهی کسب کند، اما سعی می‌کنیم جزو هشت تیم بالای جدول باشیم. تمام این‌ها به اوضاع مالی تیم بستگی دارد. اگر به تیم پول تزریق شود، شرایط خوبی خواهیم‌داشت.

سرمربی پیام خراسان در خصوص حامیان مالی پیام عنوان کرد: دو اسپانسر پای کار آمده‌اند. شهرداری مشهد و شهناز رمارم، عضو شورای شهر نیز قول حمایت داده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس