کمالوند: مودب باشیم و با هر سوت داور اعتراض نکنیم!/ خون بچه های تهران رنگین تر از بچه های اینجاست؟!


کمالوند: مودب باشیم و با هر سوت داور اعتراض نکنیم!/ خون بچه های تهران رنگین تر از بچه های اینجاست؟!

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:وزیر نفت بچه اینجا نیست اما نمایندگان این مناطق چرا چنین مصوبه ای را تصویب می کنند؟

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:وزیر نفت بچه اینجا نیست اما نمایندگان این مناطق چرا چنین مصوبه ای را تصویب می کنند؟

به گزارش وب‌سایت نود، فراز کمالوند بعد از پیروزی 3 بر 2 مقابل سایپا با دسته گل در نشست خبری حاضر شد و آن را به خبرنگاران تقدیم کرد، سپس گفت: جا دارد قبل از هر چیز از مسئولان شهر جم و استان بوشهر تشکر کنم. خدا را شکر می کنم که در دومین بازی خانگی برد خوبی به دست آوردیم و تماشاگران حاضر در ورزشگاه لذت بردند. می توانستیم بیش از 3 گل بزنیم. وقتی سه بر صفر شد بازیکنان ما فکر کردند بازی تمام شده و در حملات از روی شکم سیری بازی کردند. این برد را به هوادار فقید تقدیم می کنیم.

وی افزود: باشگاه درصدد است که مراسمی برای این تماشاگرخوب و فقیدمان بگیریم.
سرمربی پارس جنوبی جم در مورد اعتراض سرمربی سایپا به داوری مسابقه و اینکه پنالتی درست نبوده، گفت: هفته گذشته در سیرجان دوستان جنجال به راه انداختند و گفتند پنالتی درست نبوده و دنده بازیکن ما شکسته است خوشبختانه این بازیکن بازی کردند. داور پنالتی گرفت واو یک سال و نیم بود که رباط پاره کرده بود و بازی سنگین را خیلی خوب قضاوت کرد به او تبریک می گویم. بازی پرسپولیس را باختیم و گردن کسی نینداختیمو داوری خیلی خوب بود. مثل بازی با گل گهر که در آن بازی وحید کاظمی خوب سوت زد. فکر می کنم دوستان کم لطفی کردند.

سرمربی پارس جنوبی تاکید کرد: محمد 40 روز تمرین نتوانست بکند، او مصدوم بود. در سیرجان فوق العاده بازی کرد. سایپا بازی مستقیم انجام می داد و یک مقدار از جذابیت بازی روی زمین کم شده بود. محمد صدرصد سلامتش را به دست نیاورده است. امروز در غیاب خالقی فر خوب بازی کرد. نوع بازی تیم هواداران را راضی کرد. امیدوارم در بازی بعدی هم به این خوبی بازی کنیم.


کمالوند در مورد درگیری و اعتراض به داور گفت: حریف به داور اعتراض کرد. داور کاری نکرد که بخواهیم به او اعتراض کنیم. با اینکه عقیده داشتیم گل سالم ما مردود شده بازهم به داور معترض نشدیم. باید بفهمیم که من هم یک انسان هستم و من هم ممکن است تعویض اشتباه بکنم. باید ادب را رعایت کنیم و با هر سوت داور اعتراض نکنیم در بازی با ذوب آهن هم حق مان در داوری خورده شد. برای برگزاری مسابقه من مربی، داور، نیروی انتظامی و یگان ویژه همه باید وظایف خودشان را انجام بدهند و فکر می کنم این رفتارها کنار زمین درست نیست.


وی در مورد اعتراض تماشاگران به وزیر نفت گفت: باید در مورد زنگنه وزیر نفت انصاف را به خرج بدهیم. 8-9 سال پیش نمایندگان قانونی را تصویب کردند که نمی توان به تیم های لیگ برتری کمک کنند. نمی دانم نمایندگان این مطالبی که تصویب کردند را نخواندند که حالا همه نمایندگان به وزیر می گویند به تیم ها کمک کنید! البته اینجا سینما و شهر بازی مدرن هست؟! نفت و گاز مال اینجاست و هزینه هم باید اینجا باشد و نصف خیابان ها هنوز اسفالت نشده و این شهرهای نفت خیز به جز فوتبال چیزی ندارند. من در تهران زندگی می کنم. دور خانه ما چندین بیمارستان هست. عدالت باید همه جا باشد.اگر هر بازی فقط چهار ساعت تماشاگران را سرگرم کند، همان چهار ساعت و 40 هزار نفری که در شهرهای نفت خیز به ورزشگاه بروند 40 هزار نفر را در چهار ساعت ضرب کنید تا ببیند فوتبال چه اوقات فراغتی پر می کند. به آقای چراغی مدیر تیم گفتم بلیت ها را تا جایی که می توانید ارزان کنید. دو شب پیش خانه هوادار مرحوم رفتیم در یک روستای محروم بود. چسبیده به پالایشگاه باید وضع اینگونه باشد.

وی افزود: وزیر نفت بچه اینجا نیست اما نمایندگان این مناطق چرا چنین مصوبه ای را تصویب می کنند الان همه بچه های 15 و 16 ساله مقابل رختکن ما خوشحال بودند. باید قبل از ایراد به وزرا از نمایندگان بخواهیم که این مصوبه را لغو کنند تا چراغ فوتبال خاموش نشود بخصوص در مناطق محروم!

کمالوند در مورد استفاده از بازیکنان بومی در تیم پارس جنوبی گفت: چند بازیکن بارسلونا اهل ایالت کاتالان هستند؟ هر وقت آکادمی خوب داشته باشید و می توانید بگوید بازیکن بومی استفاده کنید فوتبال خم رنگرزی نیست که بازیکن را سریع درست کنیم. اگر بازیکن بومی بخواهیم داشته باشیم باید تربیت شوند. فوتبال چه ربطی به بیمارستان دارد، به فوتبال باید کمک کنند اما وظیفه دارند زمین گلف بسازند، بیمارستان بسازند مگر خون بچه های تهران رنگین تر از بچه های اینجاست.بستر فوتبال باید آماده شود شاید 10 سال طول بکشد تا بازیکن ساخته شود. دخسوس را نمی توانم کنار بگذارم و یک دروازه بان بومی بگذاریم و چند گل بخوریم ان وقت خود شما به من ایراد می گیرید. اگر می خواهید تیم خانوادگی درست کنید من اهل این کارها نیستم. هر کسی به اندازه توانایی اش استفاده می شود.

4416

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژیلا صادقی: شهروند آمریکا هستم!