نمایندگان برای تیم‌های فوتبال مناطق نفت خیزچاره اندیشی کنند


نمایندگان برای تیم‌های فوتبال مناطق نفت خیزچاره اندیشی کنند

بوشهر- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: نمایندگان مناطق نفت خیز برای تیم‌های فوتبال این مناطق چاره اندیشی کنند.

فراز کمالوند جمعه شب پس از برد ۳ بر ۲ تیمش برابر سایپا در جمع خبرنگاران در مورد اعتراض تماشاگران به وزیر نفت افزود: باید در مورد وزیر نفت انصاف را به خرج بدهیم چرا که هشت تا ۹ سال پیش نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانونی تصویب کردند که نمی‌توان به تیم‌های لیگ برتری کمک کنند.
وی بیان کرد: نمی‌دانم نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانونی را که تصویب کردند نخواندند که امروز از وزیر نفت می‌خواهند به تیم‌ها کمک شود.

کمالوند ادامه داد: با این حال وقتی نفت و گاز مال اینجاست هزینه هم باید اینجا باشد چراکه فوتبال جمعیت قابل توجهی از مردم این مناطق را سرگرم و خوشحال می‌کند.
وی گفت: نصف خیابان‌ها در شهرهای نفت‌خیز آسفالت نشده و این شهرها جز فوتبال چیز دیگری ندارند.

کمالوند ادامه داد: باید قبل از ایراد به وزیران از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخواهیم مصوبه ممنوعیت حمایت از ورزش حرفه‌ای را لغو کنند تا چراغ فوتبال در مناطق محروم خاموش نشود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در ارتباط با بازی تیمش برابر سایپا گفت: بازیکنان ما پس از زدن سه گل بازی را رها کرده بودند و همین باعث شد حریف بتواند به گل برسد.

کمالوند یادآور شد: در این بازی چهار موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم که در صورت دقت بازیکنان تبدیل به گل می‌شد.
وی در ارتباط با به‌کارگیری بازیکنان بومی در تیم پارس جنوبی گفت: اگر بازیکن بومی بخواهیم داشته باشیم باید تربیت شوند.
کمالوند عنوان کرد: برای جذب بازیکنان بومی باید زیرساخت‌های لازم برای فوتبال آماده شود و شاید ۱۰ سال طول بکشد تا بازیکن بومی ساخته شود.
وی یادآور شد: برای نمونه فرناندو دخسوس را نمی توانم کنار بگذارم و یک دروازه‌بان بومی بگذاریم و چند گل بخوریم چراکه آن وقت خود خبرنگاران به من ایراد می‌گیرند.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ اول اردیبهشت + دانلود غزل حافظ