دنیزلی: بیشتر اشتباهات فردی را بازیکنان باتجربه مرتکب می‌شوند


دنیزلی:  بیشتر اشتباهات فردی را بازیکنان باتجربه مرتکب می‌شوند

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تراکتور با انتقاد از اشتباهات فردی شاگردانش در طول بازی امروز و بازی های قبلی تیمش گفت: اغلب این اشتباهات از ناحیه بازیکنان باتجربه تیم است که باید هم فردی و هم تیمی تذکر دهم.

به گزارش ایرنا، مقطفی دنیرلی جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل گل گهر سیرجان در جمع خبرنگاران افزود: بازی با چنین رقبایی سخت است؛ گل گهر دفاع تیمی را به خوبی انجام می‌دهد، ما از روزی که کارمان را آغاز کردیم، در زمینه گلزنی مشکلاتی داریم.

سرمربی سرخ پوشان تبریزی خاطرنشان کرد: هفته پیش، بازی خوبی مقابل ذوب آهن انجام ندادیم، امروز از تمام بازیکنانم بخاطر عزم و خواسته‌شان برای پیروزی راضی‌ هستم و در کل بازی، صاحب توپ و میدان بودیم.

دنیزلی با بیان اینکه مهم نیست توپ دست چه کسی باشد، بلکه خلق موقعیت گل مهم است، عنوان کرد: پس از هدر رفتن پنالتی، تا حدودی از نظر روحی افت کردیم و شاهد چند اشتباه فردی بودیم که قطعا این موضوع را رفع خواهیم کرد، زیرا اشتباهات انفرادی نزدیک به دروازه‌ی ما، می‌تواند خطرناک باشد.

وی اضافه کرد: فضای بازی پرسپولیس با فضای بازی گل گهر متفاوت بود، پس از این نیز به دنبال ایجاد همان جو هستیم، هفته‌های آتی بازی‌های پیاپی داریم و سعی خواهیم کرد بازی‌های بهتری انجام دهیم.

سرمربی ترک تبار تراکتور یادآور شد: امکان دارد هواداران برای تهیه بلیط الکترونیکی با مشکل مواجه شوند که به مرور زمان به این موضوع عادت خواهند کرد و این نوع بلیط فروشی تنها منحصر به تراکتور نیست.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش بعد از گلزنی بازی را رها کرد، افزود: ما پس از گل اول، بازی را ول نکردیم، اما نتوانستیم از جناحین خوب کار کنیم و در این بین موفقیت مدافعان حریف را هم باید مدنظر قرار دهیم.

وی در رابطه با کارت زردهای پرتعداد بازیکنانش نیز بیان کرد: اخطارهای بی‌مورد بازیکنانم، جریمه سنگین دارد و بنده کارت زردهایی که موقعیت را از حریف می‌گیرد، قبول دارم.

دنیزلی در رابطه با پنالتی از دست رفته تراکتور نیز توضیح داد: پنالتی‌زن‌های تیم‌ معلوم است، اشکان دژاگه پنالتی زن اول تیم است و فورچونه هم در فرانسه پنالتی زن اول تیمش بود، اما به خاطر مصدومیت ناشی از خطای پنالتی، فورچونه پنالتی را نزد و تصمیم بر این شد که ساسان انصاری پنالتی بزند.

تیم تراکتور با پیروزی یک بر صفر مقابل تیم گر گهر در مجموع با کسب ۸ امتیاز به رده سوم جدول لیگ برتر صعود کرد و هفته پنجم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه ۳ مهر ماه مهمان تیم سایپا خواهد بود.

۹۸۵۳/۵۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر