مشکل بزرگ تراکتور فاش شد!


سرمربی تیم تراکتور گفت:‌ما از روزی که شروع کردیم مشکلاتی در گلزنی داشتیم. نوشته مشکل بزرگ تراکتور فاش شد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مشکل بزرگ تراکتور فاش شد!

دنیزلی: از روزی که شروع کردیم در گلزنی مشکل داشتیم
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۱:۳۰
مشکل بزرگ تراکتور فاش شد!

سرمربی تیم تراکتور گفت:‌ما از روزی که شروع کردیم مشکلاتی در گلزنی داشتیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصطفی دنیزلی در نشست خبری پس از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان گفت:‌

با چنین رقیب هایی بازی کردن خیلی سخت است. چه میزبان باشیم چه مهمان.دفاع تیمی را خیلی خوب انجام می دهند. ما از روزی که شروع کردیم مشکلاتی در گلزنی داشتیم.

وی افزود:

۴هفته را پشت سرگذاشتیم. هفته پیش بد بازی کردیم. من گفته بودم اینکه اینکه بازیکانان نمی بازند راضی هستم. حاکم بازی بودیم. بعد از پنالتی به لحاظ روانی کمی افت کردیم به هرحال در این بازی اشتباهاتی هم داشتیم. اشتباه تیمی نداشتیم اما اشتباهات انفرادی زیاد بود. این را ترمیم می کنیم. به هرحال اگر این اشتباهات فردی نزدیک به دروازه باشد خطر ایجاد می کند. ما دفاع تیمی را خوب انجام می دهیم. باید خاطر نشان کنم که فضای بازی پرسپولیس با فضای بازی با گل گهر خیلی فرق داشت. بعد از این هفته ها در بازی های آینده می خواهیم که پرشورها بازهم در کنار ما باشند. در هفته های آینده بازی های مهمی داریم سعی میکنیم ذهنمان آماده تر شود و بازی های بهتری انجام خواهیم داد. اگر کل بازی را در نظر بگیریم خوب بازی کردیم. بازی هایی که در آینده خواهیم داشت از فردا برای آن ها تمرین می کنیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد:

پرشورها کم آمده بودند. بلیت الکترونیک را مجبورند از اینترنت بخرند به هرحال این از باشگاه نیست و همه باشگاه ها با همین روش بلیت می فروشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!