گل‌محمدی: شکست برابر فولاد یکی از زشت‌تری بازی‌های ما بود


گل‌محمدی: شکست برابر فولاد یکی از زشت‌تری بازی‌های ما بود

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بعد از شکست برابر فولاد گفت: این یکی از زشت‌ترین بازی‌های ما بود. باید از این بازی درس بگیریم.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بعد از شکست تیشم برابر فولاد در نشست خبری بیان کرد:‌ فکر می‌کنم حرفی برای گفتن نداشتیم. این یکی از بدترین بازی‌های ۲ سال اخیر ما بود، تحت تاثیر بازی خوب فولاد قرار گرفتیم و در تمام زمین بهتر از ما بودند. باید به نکونام و فولاد تبریک بگویم که بازی خوبی انجام دادند.

او اضافه کرد: این یکی از زشت‌ترین بازی‌های ما بود. باید از این بازی درس بگیریم. نقاط ضعف زیادی داریم که باید سریع برطرف شود و به بازی‌های آینده امیدوار باشیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: اگر بخواهیم به این شکل بازی کنیم، نتایج این‌چنینی رقم خواهد خورد. باید تمرین کنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم. حرف زیادی نمی‌شود زد با این بازی که انجام دادیم.

سرمربی شهر خودرو ادامه داد: باید از هواداران عذرخواهی کنم. با اینکه جمعیت خوبی از ما حمایت کردند، اما نتوانستیم آن‌ها را شاد راهی خانه کنیم.

گل‌محمدی در خصوص جوانگرایی در این دیدار توضیح داد: در هر صورت بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند، سعی داریم بهترین‌ها باشند. آقاجانپور در اردوی تیم ملی امید بود و محمدی‌مهر به تازگی از مصدومیت رهایی یافته‌است. در بازی‌های قبل فرشاد فرجی یکی از بهترین بازیکنان ما بود و هیچ دلیلی نداشت تغییری در ترکیب داشته‌باشیم. بازیکنان ما فرق زیادی از نظر کیفی ندارند و هر کدام وارد زمین شوند، وظایف خود را می‌دانند. فکر می‌کنم امروز حریف ما خیلی خوب عمل کرد و ما هم خیلی بد بودیم.

او در خصوص بسته بودن دستش برای تعویض با توجه به حضور در سه جام گفت: ما بودجه مشخصی برای خرید بازیکن داشتیم. آنقدرها دستمان باز نبود برای خرید بازیکنانی که رقبا رویشان دست گذاشتند. مجبوریم به داشته‌های خودمان تکیه و اعتماد کنیم. اگر تجربه بیشتری پیدا کنند، فکر می‌کنم می‌توانیم با تقویت در نیم‌فصل با آمادگی بهتری راهی آسیا شویم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!