اسلام نباید بازیچه مستکبران شود


اسلام نباید بازیچه مستکبران شود

تهران- ایرنا- امام جمعه رودبار قصران با اشاره به اینکه برخی تمایل به مذاکره ایران با آمریکا را دارند، گفت: نباید با این سیاست اسلام را بازیچه مستکبران کنیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مجتبی حسنی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش رودبار قصران اظهارداشت: آمریکا سعی دارد تا با اعمال فشار و تحریم ایران را بر سر میز مذاکره کشاند تا هژمونی خود را به جهانیان نشان دهد.

وی افزود: نباید تمام مشکلات کشور را به مذاکره گره بزنیم چرا که مومن دو بار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود.

امام جمعه رودبار قصران در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ابر قدرت‌های عصر ما از عظمت، آموزه‌ها و حقیقت اسلام می‌ترسند و امروز استکبار جهانی بیشترین قدرت و ثروت خود را در مبارزه با اسلام ناب به کار گرفته و از مسلمانان منحرف در راستای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند.

وی اذعان داشت: دفاع مردم تنها از جان، مال و خاک کشور نبود و آنها با دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به تکلیف الهی با عشق عمل کردند.

حسنی ادامه داد: هدف دشمنان مقابله با حاکمیت اسلامی و رهبر بود که شکست خوردند و شکست هم خواهند خورد.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو خطاب به مردم گفت: باید با شور خاصی در انتخابات مشارکت کنیم چرا که رای شما در سرنوشت و مدیریت کشور مؤثر است.

امام جمعه رودبار قصران افزود: مواظب باشید و جبهه‌ها را بشناسید و فکر، ایده و دلدادگی‌های کاندیدها را به خوبی مطالعه کنید.

وی ادامه داد: اگرمجلسی جهادی و انقلابی و دولتی خدوم با نظارت و بازرسی دقیق داشته باشیم، شاهد افزایش عزت و بالندگی کشور خواهیم بود.

حسنی تأکید کرد: گول رسانه‌ها را نخورید و انسان‌های ناکارآمد را روی کار نیاورید تا گرفتار رشوه و رانت و زد و بند نشویم.

بخش رودبار قصران به مرکزیت فشم در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

تهرام/۹۸۹۷/۶۰۰۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...