عکس ؛ ستاره پرسپولیسی تشنه گلزنی !


محمد عباس زاده مهاجم محبوب قائمشهری ها امیدوار است که اولین گل خود در لیگ برتر امسال را در قائمشهر به ثبت برساند. نوشته عکس ؛ ستاره پرسپولیسی تشنه گلزنی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ ستاره پرسپولیسی تشنه گلزنی !

محمد عباس زاده تشنه گلزنی است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۷
عکس ؛ ستاره پرسپولیسی تشنه گلزنی !

محمد عباس زاده مهاجم محبوب قائمشهری ها امیدوار است که اولین گل خود در لیگ برتر امسال را در قائمشهر به ثبت برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از قائمشهر، محمد عباس زاده مهاجم محبوب قائمشهری ها امیدوار است که اولین گل خود در لیگ برتر امسال را در قائمشهر به ثبت برساند.

محمد عباس زاده در سه بازی گذشته موفق به گلزنی برای تیم نساجی نشده است و انتظارات هواداران تیم نساجی مازندران از موتور گلزنی تیم نساجی در سال های گذشته زیاد است و او نیز مطمئنا برای خارج شدن از این فشارها و رسیدن به شرایط ایده آل در این بازی خانگی فقط به فکر گل زدن است که این امر نیز می تواند قابل توجه باشد.

مهاجم قائمشهری تیم‌ نساجی در این فصل یک گل به ثمر رساند که مورد قبول واقع نشد تا او همچنان تا هفته چهارم برای به ثبت رساندن اولین گل خود منتظر بماند.

عباس زاده در لیگ سال گذشته به عنوان کاپیتان نساجی فقط تا هفته چهاردهم بازی کرد و بعد از آن با مصدومیتی که دچارش شد نتوانست در بازی های زیادی برای تیم خود به میدان برود‌.

آخرین مصدومیت او از ناحیه زانو بود اما حضورش در بازی های گذشته این امیدواری را برای قائمشهری ها به وجود آورده است که حالا پس از برطرف شدن کامل مصدومیتش، موتور گلزنی تیمشان را سرحال در زمین ببینند.

گفتنی است که دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران عصر جمعه ۲۹شهریور از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

عکس ؛ ستاره پرسپولیسی تشنه گلزنی !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403