هفته دفاع مقدس150 برنامه در دامغان برگزار می‌شود


هفته دفاع مقدس150 برنامه در دامغان برگزار می‌شود

سمنان-ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: 150 عنوان برنامه به منظور حفظ و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح مساجد، پایگاه ها، مدارس و سپاه ناحیه دامغان اجرا می شود.

سرهنگ سعید تقی پور عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: شعار محوری سی و نهمین سال گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس «ما پیروزیم» است که با توجه به این شعار، ۱۵۰ برنامه این هفته در دامغان برگزار می شود.
وی ادامه داد: دیدار با امام جمعه، احترام به جایگاه شهدا، گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا برنامه های نخستین روز این هفته است.
تقی پور گفت: در این هفته، ۲ کاروان فرهنگی با عنوان سپاه مقدس در مدارس و دانشگاه ها حضور پیدا کرده و به برگزاری برنامه های فرهنگی هنری خواهد پرداخت، همچنین با توجه به همزمانی این هفته با شروع مدارس، بیان خاطرات راویان دفاع مقدس در سطح مدارس شهرستان، در دستور کار قرار دارد.
فرمانده سپاه دامغان اضافه کرد: ششم مهر با عنوان «رزمندگان، حماسه آفرینان و جهادگران» نامگذاری شده که در این راستا، همایش بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در محل مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار می شود.
وی افزود: اجرای رژه موتوری، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و برپایی میز خدمت با همکاری بسیج ادارات نیز از دیگر برنامه های این هفته در دامغان است.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: برنامه های این هفته باید به خوبی بیانگر رشادت های رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و شهدای عزیز در دفاع جانانه از خاک و ناموس ایران باشد.
در دوران دفاع مقدس ۱۶هزار رزمنده و بسیجی دامغانی در بیش از ۲۰ عملیات بزرگ و کوچک حضور داشتند.
شهرستان دامغان ۶۳۳ شهید، یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و اکنون ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته در قالب ۱۸ قشر و ۱۰۵ پایگاه بسیج فعالند.

۹۸۵۶/۶۱۶۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری