تجمع دانشجویان انقلابی در حمایت از کارگران هپکو +عکس


تجمع دانشجویان انقلابی در حمایت از کارگران هپکو +عکس

حوادث رکنا:جمعی از طلاب و دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های کشور با حضور در شهر اراک و بعد از نماز جمعه در حمایت از کارگران شرکت هپکو و همچنین اعتراض به روند خصوصی‌‌سازی‌ها تجمع کردند.

به گزارش رکنا،جمعی از طلاب و دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های کشور، بعد از نماز جمعه امروز در حمایت از کارگران شرکت هپکو و همچنین اعتراض به روند خصوصی‌ها در اراک تجمع کردند.

بنابراین گزارش در همین راستا جمعی از دانشجویان انقلابی و عدالتخواه و طلاب با حضور در نماز جمعه اراک در تجمع بعد از نمازجمعه در این شهر شرکت کردند.

دانشجویان در این تجمع با کارگران هپکو همراه شده و با در دست داشتن دست نوشته‌ها و سر دادن شعارهایی ضمن اعتراض به روند خصوصی سازی‌ها از مسئولان خواستند تا سریعا به وضعیت شرکت هپکو رسیدگی کنند.

حجت الاسلام روح الله میرزایی قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور هم در بین دانشجویان و طلاب معترض به خصوصی سازی هپکو شرکت کرده و با دانشجویان و کارگران معترض هپکو گفت و گو کرد.

گفتنی است، دانشجویان قرار است امروز با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک دیدار و درباره وضعیت شرکت هپکو گفت‌وگو کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط