اوون: میسون گرینوود سالیان سال بازیکنی کارامد برای منچستریونایتد خواهد بود؛ بازیکنانی مثل فرد و روخو فقط لیست تیم را پر می‌کنند


اوون: میسون گرینوود سالیان سال بازیکنی کارامد برای منچستریونایتد خواهد بود؛ بازیکنانی مثل فرد و روخو فقط لیست تیم را پر می‌کنند

مهاجم سابق تیم ملی انگلیس استعداد فوق العاده‌ای را در مهاجم ۱۷ ساله منچستریونایتد...

طرفداری- مایکل اوون در میسون گرینوود یک مهاجم بلند مرتبه برای منچستریونایتد می‌بیند و باور دارد زمانی که این بازیکن به صورت مستمر در باشگاهش بازی کند، طولی نخواهد کشید تا به تیم ملی انگلیس دعوت شود.

به گزارشمنچستریونایتد مقابل آستانه، پاسخ اعتماد مربی خود را داد. مهاجم سابق شیاطین سرخ می‌گوید تصمیم سولسشر برای کنار گذاشتن روملو لوکاکو و الکسیس سانچز جهت بها دادن بیشتر به گرینوود صحیح بوده است.

بی شک در لیگ برتر هم بازی خواهد کرد. رکورد گلزنی‌اش در سطوح پایه خارق العاده است. به باور من او برای سالیان سال یک بازیکن کارآمد برای منچستریونایتد خواهد بود.

اوون هارگریوز، هافبک سابق منچستریونایتد هم با اوون هم عقیده بود:

اگر آمادگی و سلامتش را حفظ کند، استعداد او حد و مرزی نخواهد داشت. می‌تواند به هر خواسته‌ای برسد و روزی برترین گلزن لیگ برتر باشد. این که می‌بینم در ۱۷ ساله می‌تواند در مسابقه‌ای در لیگ اروپا سرنوشت‌ساز باشد، برایم هیجان انگیز است. بازیکنی که از چنین خونسردی‌ای در محوطه جریمه برخوردار باشد، به بازیکن بزرگی تبدیل خواهد شد.

گرینوود پیش از این در عضویت تیم ملی زیر ۲۱ سال انگلیس قرار داشته است. اوون از همین حالا یک جا در ترکیب تیم ملی بزرگسالان کشورش برای او رزرو کرده است.

او هر هفته در کنار این بازیکنان بازی می‌کند. حالا اراده بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی کنار بازیکنان بزرگسال دارد. آن‌ها پاس‌های بهتری برایش ارسال خواهند کرد و گرینوود هم سریعا ثابت خواهد کرد که برای بازی کردن در تیم اصلی به اندازه کافی خوب است. او به اندازه کافی خوب است و حالا همه چیز به ذهنیتش بر می‌گردد. با توجه به این که بار تیم آکادمی را به دوش کشیده است، احتمالا نسبت به سایر بازیکنان طرز فکر متفاوتی خواهد داشت. به محض این که به طور مستمر در ترکیب منچستریونایتد قرار بگیرد، به ترکیب انگلیس هم راه پیدا خواهد کرد.

برخلاف گرینوود، اوون در امثال فرد و مارکوس روخو توانایی خاصی برای بر تن کردن پیراهن منچستریونایتد نمی‌بیند.

این‌ها بازیکنانی هستند که فقط ترکیب را پر می‌کنند. دو-سه مصدومیت لازم است تا به ترکیب تیم راه پیدا کنند. شاید فرد نزدیک‌ترین آن‌ها به ترکیب اصلی باشد. بگذارید این طور بگویم که آن‌ها در هیچ یک از بازی‌های مهم تیم به میدان نخواهند رفت. یا شنا می‌کنی و یا غرق می‌شوی؛ آن‌ها یا باید سطح خود را ارتقا بدهند و یا صرفا بازیکنی در جمع نفرات تیم باقی بمانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...