بدرقه مسافران تابستانی با ترافیک نیمه سنگین جاده‌های مازندران


بدرقه مسافران تابستانی با ترافیک نیمه سنگین جاده‌های مازندران

ساری - ایرنا - در آستانه پایان تعطیلات تابستانی جاده‌های مواصلاتی استان مازندران با ترافیک نیمه سنگین و گاها سنگین در حال بدرقه مسافران تابستانی خود هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،با توجه به یکطرفه بودن محور هراز و کندوان از مازندران به سمت پایتخت کشور بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در حال حاضر ترافیک در این 2 جاده نیمه سنگین و گاها سنگین می باشد.

کارشناس مدیریت راه راهداری و حمل و نقل جادهای مازندران عصر امروز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس آخرین تصاویر دوربین های کنترل ترافیک راهداری هم اکنون ترافیک در محور کندوان حد فاصل مرزن‌آباد، مکارود و هزارچم نیمه سنگین و در محدوده استان البرز نیز ترافیک سنگین است .

مهدی غلامیان تردد در محور هراز به سمت تهران را نیز از منطقه آب علی یکطرفه اعلام کرد و گفت: ترافیک در این محور محدوده سه راهی چلاو تا پیچ پرند ، آب اسک و پلور نیمه سنگین و در باقی مسیر پر حجم می باشد.

وی همچنین تردد خودروها در مسیر سوادکوه (فیروزکوه) در 2 مسیر رفت و برگشت را در محدوده زیراب و پل سفید رانیمه سنگین ودر دیگر مسیر این محور پرحجم توصیف کرد.

به گفته این کارشناس مدیریت راه در محور کیاسر به سمنان و محورهای مواصلاتی به استان گلستان در شرق و گیلان در غرب هم ترافیک پرحجم و در برخی نقاط به صورت مقطعی بخصوص در محدوده ورودی شهرها نیمه سنگین مشاهده می شود .

غلامیان وضعیت جوی محورهای استان را نیز آرام توصیف کرد و گفت که پدیده جوی خاصی در جاده‌های استان مشاهده نمی‌شود.

همچنین پیش از این فرماندهی پلیس راه مازندران اعلام کرد که تردد در محور کندوان و هراز در روزهای پیش رو به دلیل بازگشت مسافران به شهرهای خود سنگین ونیمه سنگین پیش بینی می‌شود.

پیش از این نیز فرمانده پلیس راه مازندران در گفت و گو با ایرنا ضمن اشاره به آغاز بارندگی ها از روز یکشنبه و ناپایداری شرایط جوی بخصوص در مناطق کوهستانی به مسافران و مردم توصیه کرد که از تردد غیر ضروری در جاده های استان خودداری کنند.

پلیس راه مازندران به مسافرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود دارند توصیه کرد که پیش از آغاز بارندگی به شهرهای خود باز گردند تا گرفتار شرایط بد جوی نشوند.

هواشناسی مازندران روز گذشته اعلام کرد که موج گرمایی که امروز وارد استان شد تنها تا میانه های روز شنبه ماندگار است و از شامگاه این روز بارندگی همراه با کاهش محسوس دمای هوا در استان شروع می شود که با رعد و برق و وزش باد همراه است. هواشناسی میزان کاهش دما را ۱۰ تا ۱۷ درجه‌ سانتی گراد اعلام کرد.

9919/1654

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی