241 هزار دانش‌آموز بوشهری راهی کلاس‌های درس می‌شوند


241 هزار دانش‌آموز بوشهری راهی کلاس‌های درس می‌شوند

بوشهر- ایرنا- 241 هزار دانش‌آموز در قالب هشت هزار و 287 کلاس درس در استان بوشهر اول مهرماه سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر پیش از خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران بوشهری گفت: سال تحصیلی جدید با همراهی مردم و با بهره گیری از حمایت‌های استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

غلامحسین حسینی افزود: آنچه امروز در جامعه رخ می‌دهد محصول آموزش و پرورش دیروز است و محصول جامعه فردا نگاه و مشی تربیتی است که امروز در مدرسه‌های کشور انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به رشد ۱۱ هزار نفری دانش آموزان استان در حوزه نیروی انسانی کمبودهایی وجود دارد که با استفاده از روش‌های جایگزین تلاش شده این مشکلات برطرف و هیچ کلاسی در اول مهر بدون معلم نباشد.

وی ادامه داد: در بحث کمبود نیروی انسانی از بازنشستگان، نیروهای خرید خدمات آموزشی، معلمان تمام وقت و معلمان حق‌التدریس استفاده می‌شود.

حسینی بیان کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر در ثبت نام دانش‌آموزان از استان‌های برتر و حدود ۹۵ درصد ثبت‌نام‌ها در مدرسه‌ها انجام شده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: بحث وسایل سرمایشی کلاس‌های درس با همراهی استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برطرف شده و تا قبل از آغاز سال تحصیلی این وسایل در مدارس توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش یک نهاد مردمی است و معلم، دانش آموز، مدرسه و اولیا از ارکان بسیار مهم آن هستند که انسجام آنها می‌تواند نوید بخش حرکت به سمت دوران طلایی آموزش و پرورش استان باشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با وجود شرایط سخت مالی کشور اما بخش عمده ای از پاداش بازنشستگان این اداره کل به حساب آن‌ها واریز شده است.

۶۰۴۷/۶۰۴۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!