امام جمعه پیشوا: نام شهید فراموش‌شدنی نیست


امام جمعه پیشوا: نام شهید فراموش‌شدنی نیست

تهران- ایرنا- امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: خیابان‌ها و کوچه‌های شهر به این دلیل به نام شهدا مزین می‌شود که راه را از بیراهه گم نکنیم، چرا که نام شهید فراموش شدنی نیست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پیشوا با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دوران هشت سال دفاع مقدس برکات زیادی برای کشور به همراه داشت و مهمترین آن، مستحکم شدن پایه‌های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: به فرموده امام راحل، ملت ایران در جنگ تحمیلی، انقلاب خود را به جهان صادر کرده و ثابت کردند که با مقاومت، ایستادگی و تکیه بر توانمندی‌های داخلی می‌توان بر قدرت‌های شرق و غرب عالم پیروز شوند.

باقری با انتقاد از حذف نام شهدا از برخی خیابان‌های تهران گفت: از ابتدای تاریخ اسلام تاکنون، بسیاری تلاش کردند که نام و یاد شهدا را حذف کنند که هیچ‌گاه در این امر موفق نشدند و امروز نیز برخی از خائنین داخلی نمی‌توانند اسم شهدا را به دست فراموش بسپارند.

وی تأکید کرد: استقلال، آزادی و امنیت کشور مرهون خون شهداست، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر به نام شهدا مزین می‌شود که راه را فراموش نکنیم که اگر چنین شد، از مسیر منحرف می‌شویم.

امام جمعه پیشوا در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فشارهای تبلیغاتی دشمنان قسم خورده نظام گفت:مردم و مسئولان در سایه تأکیدات رهبر معظم انقلاب، جواب محکم و قاطعی به فضا سازی آمریکا که برای اجبار مردم برای مذاکره با آنان صورت گرفته، داده اند.

تهرام۶۰۰۳/۷۲۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود