رونق تولید به تسهیل قوانین و همکاری نهادهای حکومتی نیاز دارد


رونق تولید به تسهیل قوانین و همکاری نهادهای حکومتی نیاز دارد

تیران-فرماندار تیران و کرون گفت: رونق تولید به تسهیل قوانین و همکاری نهادهای حکومتی در کنار یکدیگر نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، مجید حججی در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب تیران و کرون با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید و اهمیت حمایت از تولید و اقتصاد در کشور اظهار کرد: سرمایه گذاران به حمایت دستگاه های اداری و حکومتی برای اجرای طرح و برنامه های اقتصادی خود نیاز دارند و در همدلی و هماهنگی بین بخشی فرصت برای رفع موانع تولید فراهم می شود.

وی بررسی دادستان از نهادها در راستای خدمات آنها برای رونق تولید را اقدامی ارزشمند برای حمایت از سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: برخی از ادارات و بانک ها در ارایه مجوز و تسهیلات رفتار سلیقه ای دارند که نظارت ها به کنترل این گونه رفتارها نقش داشته است.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه در سایه هم افزایی و همبستگی قادر به خدمت رسانی خواهیم بود، یادآورشد: اختلافات و رفتارهای سلیقه ای فرصت را برای خدمت رسانی به مردم از بین می برد.

وی با اشاره به حوادث ترافیکی در جاده های تیران و کرون تصریح کرد: آمار تلفات حوادث رو به رشد و حجم بالایی از پرونده های قضایی را به خود اختصاص داده که باید تدبیر ویژه برای رفع نقاط پرحادثه انجام شود.

وی برنامه ریزی برای کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در راه ها را ضروری عنوان کرد و افزود: باید با تعامل و همکاری مشکلات را رفع کرد که در این راستا جاده تیران اصلاح شد.

به گزارش ایمنا؛ در این مراسم از تلاش های مجید قربانی و غلامعلی بت شکن تقدیر و سجاد پناهی به عنوان رییس دادگستری و رضا عباسی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش