50 هزار دانش آموز مهر ماه روانه مدارس قائمشهر می شوند


50 هزار دانش آموز مهر ماه روانه مدارس قائمشهر می شوند

اصغریان با اشاره به ورود 50 هزار دانش آموز همزمان با آغاز تحصیلی به مدارس قائمشهر، گفت: بوی ماه محرم و دفاع مقدس در مدارس این شهر به مشام خواهد رسید تا دانش آموزان از این دو رویداد بزرگ، سرمشق و الگو گیرند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «هوشنگ اصغریان»، امروز (جمعه 29 شهریور) طی سخنانی قبل از خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه قائمشهر گفت: آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر با حدود 50 هزار دانش آموز، 330 مدرسه و سه هزار و 200 فرهنگی، مقدمات ورود دانش آموزان را در مهر ماه سال جاری، فراهم کرده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش قائمشهر اظهار کرد: یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش، ایمنی فاصله بین منزل تا مدرسه است که هماهنگی لازم با نیروی انتظامی شهرستان، صورت گرفته تا مشکلی، ایجاد نشود.

اصغریان بیان کرد: از مجموع 330 مدرسه در قائمشهر، 57 مدرسه تخریبی بودند که با کمک و مشارکت جدی خیرین، انجمن اولیا و مربیان و شوراهای مختلف روستایی و شهری، 10 مدرسه تخریبی در دست اقدام و احداث است.

وی ابراز کرد: عاشورا یکی از مدارس بزرگ قائمشهر با قدمت بسیار بود که با رایزنی های مختلف از محل بودجه ملی، پنج و نیم میلیارد به آن، اختصاص یافت.

اصغریان، استفاده و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود را یکی از محور های کاری آموزش و پرورش دانست و گفت: بحث محتوایی اساس وظایف آموزش و پروش است.

وی اظهار کرد: برنامه های اجرایی در مدارس باید پیوند مستند با سند تحول بنیادین، داشته باشد.

اصغریان بیان کرد: قائمشهر، رتبه نخست نوسازی را در استان دارد و همچنین در عرصه های مختلف دانش آموزانی نظیر آرین غلامی، صاحب رتبه برتر شطرنج در جهان را در کارنامه دارد که با عدم بازی با ورزشکار رژیم صهیونیستی اسراییل، پیام بزرگی را به جهانیان برای پایداری با استکبار و آزاد زیستن را رساند.

وی ابراز کرد: با آغاز تحصیلی و مهر ماه، بوی ماه محرم و دفاع مقدس در مدارس قائمشهر به مشام خواهد رسید تا دانش آموزان از این دو رویداد بزرگ، سرمشق و الگو بگیرند.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی