برنامه های قوه قضائیه باعث امیدواری مردم و ناکامی فاسدزاده ها شد


 برنامه های قوه قضائیه باعث امیدواری مردم و ناکامی فاسدزاده ها شد

موسوی اعظم با بیان اینکه برنامه های قوه قضائیه باعث امیدواری مردم و ناکامی فاسدزاده ها شده، گفت مسئولان اجرایی و مردم کشور حمایت همه جانبه ای از این برنامه مهم قوه قضائیه داشته باشند تا با جدیت بیشتری استمرار یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید علی صالح موسوی اعظم» ظهر امروز (29 شهریور) در خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: در جنگ تحمیلی تمام کشورها بر علیه ایران هجوم آورده اما همه آنها با حضور همه جانبه مردم و اقشار مختلف در عرصه جنگ و دفاع مقدس شکست خوردند.

امام جمعه موقت یاسوج یادآور شد: امروز یمن توسط عرستان سعودی مورد هجوم قرار گرفته و همین موضوع باعث کشتار و شهادت تعداد زیادی از مردم یمن در این تهاجم شده است.

موسوی اعظم ادامه داد: در چند روز گذشته پالایشگاه «آرامکو» عربستان سعودی توسط موشک های یمنی مورد اصابت قرار گرفته، اما آل سعود با جو سازی بیان می کنند کار ایران است.

خطیب جمعه موقت یاسوج در بخشی دیگر از خطبه‌ ها به جنگ نابرابری که آل سعود علیه مردم مظلوم یمن راه انداخته اشاره کرد و گفت: در این جنگ و حمله وحشیانه، 16 هزار نفر که در میان آنها 6 هزار کودک بوده به خاک و خون کشیده شدند.

وی خاطرنشان کرد: عربستان سعودی در این جنگ نظامی روسیاه بوده، زیرا تاکنون جنایت های ددمنشانه ای را علیه ملت مظلوم یمن مرتکب شده است.

موسوی اعظم ابراز داشت: آل سعود خائن به حرمین شریفین و نوکر حلقه به گوش آمریکا بوده و به دستور نظام سلطه به کشور اسلامی یمن حمله نظامی کرد.

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه، با بیان اینکه برنامه های قوه قضائیه باعث امیدواری مردم و ناکامی فاسدزاده ها شده، یادآور شد: قوه قضائیه در حال حاضر مشغول مجازات آنها (فاسدزاده ها) هستند، اما کسانی با تبلیغات منفی بر علیه قوه قضائیه کارشکنی می کنند، اما این قوه بدون توجه به جو سازی ها حتی با قضات متخلف برخورد کرده تا بهانه ای برای تهاجم مغرضان بر علیه قوه قضائیه قرار نگیرد.

وی اذعان داشت: کسانی آقازاده محسوب می شوند که تخلف نکرده، مرتکب فساد نشوند و به انقلاب خدمت کنند، نه کسانی که مرتکب دزدی از بیت المال شده و به بیت المال مسلمان دست درازی می کنند، بنابراین همه ما باید از اقدامات قوه قضائیه حمایت کنیم.

موسوی ‌اعظم نظارت را در کنار برخود قضایی لازم دانست و اظهار داشت: قوه قضائیه به بازار و گرانفروشی هم خوشبختانه ورود پیدا کرده و باید مسئولان اجرایی همراه با دستگاه قضائی اجازه ندهند سودجویان در بازار به مردم اجحاف کنند.

امام جمعه موقت یاسوج اضافه کرد: برخورد قاطعانه قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی، مایه دلگرمی و امید ملت ایران بوده و در مقابل نیز باعث ترس و وحشت متخلفان شده است.

وی گفت: ضرورت دارد مسئولان اجرایی و مردم کشور حمایت همه جانبه ای از این برنامه مهم قوه قضائیه داشته باشند تا با جدیت بیشتری استمرار یابد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...