آزادکار سنگین وزن ایران حذف شد


آزادکار سنگین وزن ایران حذف شد

تهران - ایرنا - «یدالله محبی» آزادکار 125 کیلوگرم ایران از دور رقابت‌های قهرمانی سال 2019 جهان در قزاقستان حذف شد.

پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان و کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو روزهای ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه در شهر نورسلطان در کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز «یدالله محبی» در دور نخست با نتیجه ۶ بر یک «خودربولگا دورجخاند» از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد در مصاف با «نیکولاس گویازدوفسکی» دارنده مدال برنز جهان از آمریکا با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی رفت.

آزادکار کرمانشاهی تیم ملی در این مرحله مقابل «الکساندر خوتسیانیوسکی» دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد.

این حریف اوکراینی در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه 6 بر 2 مغلوب «گنو پتریاشویلی» دارنده مدال طلای جهان و برنز بازی‌های المپیک شد تا محبی در دومین تجربه جهانی خود از دور مسابقات حذف شود.

تاکنون «علیرضا کریمی» به فینال وزن 92 کیلوگرم راه یافته و «یونس امامی» به دیدار رده‌بندی وزن 70 کیلوگرم رفت.

به غیر از «یدالله محبی» در وزن 125 کیلوگرم، «رضا افضلی» در وزن 74 کیلوگرم و «امیرمحمد یزدانی» در وزن 65 کیلوگرم که هر 3 وزن المپیکی هستند از دور رقابت‌ها حذف شده‌اند.

«رضا اطری» نیز در وزن 57 کیلوگرم که موفق به کسب سهمیه المپیک شده است تا لحظاتی دیگر برای کسب مدال برنز به مصاف حریف خود می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت