لیگ 2؛ بازگشت رسمی شهید قندی


پرونده هفته نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در حالی بسته شد که شاهد بازگشت تیم شهید قندی به جدول بازی ها بودیم.

لیگ 2؛ بازگشت رسمی شهید قندی
پرونده هفته نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در حالی بسته شد که شاهد بازگشت تیم شهید قندی به جدول بازی ها بودیم.

به گزارش "توپ 90"، رقابت های این فصل در دو گروه 14 تیمی برگزار می شود و در نهایت تیم های اول و برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند. فصل گذشته خوشه طلایی، آرمان گهر و نیروی زمینی سه تیم صعود کننده به لیگ یک بودند. نکته جالب بازی های این فصل بازگشت شهید قندی به جدول بازی ها است. تیمی که با احد شیخ لاری به لیگ برتر صعود کرد اما بعد از سقوط به دسته اول و چند فصلی حضور در لیگ یک از فوتبال کنار رفت. مربیگری شهید قندی در فصل جاری بر عهده وحید مظاهری بازیکن سابق تیم پاس و فولاد است.


ایرانجوان بوشهر که در پایان فصل گذشته به لیگ 3 سقوط کرده بود دوباره به لیگ 2 برگشت و جالب اینکه در بازی اول به نتیجه خوبی دست یافت و تیم پیروز قربانی را با نتیجه 3-1 شکست دهد. اترک بجنورد به نظر می رسد با فیروز کریمی وارد جدول بازی ها شده است و در هفته اول طعم تلخ شکست را چشید. فیروز کریمی، ساکت الهامی را برای پذیرش هدایت این تیم به مدیران اترک پیشنهاد داده بود اما ساکت الهامی بعد از حضور در شهر بجنورد از هدایت این تیم کناره گیری کرد. از دیگر تیم های سرشناس در فصل جدید بازی ها تیم چوکای تالش است که در برهه ای در سطح اول فوتبال کشور حضور داشت. و هم چنین پاس همدان که با احمد جمشیدیان برای صعود به لیگ یک تلاش می کند. تیم شهرداری بندرعباس هم در روزهای پایانی و بعد از استعفای احمد سنجری با مجتبی خورشیدی سرمربی سابق پاس همدان قرارداد بست و جالب اینکه در اولین بازی در خانه تیم پاس همدان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت که برای تیم میهمان نتیجه خوبی بود.

نتایج هفته اول گروه الف:


*کاسپین قزوین۱ - ۱شهرداری همدان
*مس نوین کرمان ۲ - ۰شهرداری آستارا
*اترک بجنورد ۰ - ۱خیبر خرم آباد
*فولاد نوین اهواز۰ - ۰میلادمهر تهران
*آوالان کامیاران۲ - ۰پرسپولیس گناوه
*شهردارى فومن۰ - ۳شهید قندی یزد
نتایج هفته اول گروه ب
*ایرانجوان بوشهر۳ - ۱سردار بوکان
*چوکا تالش۲ - ۱شهرداری بم
*نفت و گاز گچساران۲ - ۱شهدای بابلسر
*شهرداری ماهشهر۰ - ۱ملی حفاری اهواز
*شهدای رزکان کرج۰- ۰مس شهر بابک
*پاس همدان۱ - ۱شهرداری بندرعباس
*نفت امیدیه۰ - ۱بعثت کرمانشاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت