امام جمعه کیش: رهبر انقلاب با رد هرگونه مذاکره، حرف آخر را زدند


امام جمعه کیش: رهبر انقلاب با رد هرگونه مذاکره، حرف آخر را زدند

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش گفت: رهبر معظم انقلاب با رد هرگونه مذاکره حرف آخر را زدند و حجت را بر دولتمردان آمریکایی تمام کردند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه کیش با اشاره به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در آغاز درس خارج گفت: ایشان تصریح کردند که هیچ مذاکره ای در هیچ سطحی بین ایران و آمریکا صورت نخواهد گرفت زیرا آنها به دنبال اهداف و تحمیل خواسته های خود هستند.

امام جمعه کیش افزود: دولتهای غربی بویژه آمریکا؛ در ماههای اخیر راهبرد فشار حداکثری به جمهوری اسلامی ایران را در برنامه خود قرار دادند و دراجرای این هدف، خروج از برجام، اعمال تحریمهای شدید ، تهدید به حمله نظامی و مذاکره با ایران را مطرح کردند.

حسن زاده افزود: طرح مذاکره از سوی آمریکا برای حل مشکلات نیست بلکه از یکسو تلاش برای تحمیل خواسته های آنها است و از دیگر سو موفق جلوه دادن راهبرد فشار حداکثری است.

وی اضافه کرد: هدف آنها به پای میز کشاندن ایران و اثبات این موضوع هستند که فشار حداکثری راهبردی کارساز و درست بوده است.
امام جمعه کیش در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از حضور گسترده مردم کیش در دهه اول و دوم عزاداری های محرم، غیرت و شجاعت امام حسین(ع) را از صفات بارز ایشان عنوان کرد .

حسن زاده، برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در بیش از 40 کشور و برگزاری های عزاداری شهادت ایام محرم در بیش از 100 کشور جهان را نشانده افرایش شناخت جهانی از قیام عاشورا، معرفی الگوهای مقاومت و شخصیت امام حسین (ع) دانست.
حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در ادامه مباحث هفته گذشته در خصوص نقش تقوا در استحکام بنیاد خانواده گفت: تقوای خانوادگی یکی از مهمترین عوامل حفظ بنیاد خانواده و جامعه سالم است.

وی یکی از آفت های امروز در خانواده ها را قهر کردن روجین و اعضای خانواده عنوان کرد و قهر کردن امری ناپسند است که نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه مشکلات و اختلافات پیچیده تر می کند.

امام جمعه کیش بر ضرورت گفتگو و مفاهمه درخانواده تاکید کرد و و افزود: گفتگو بهترین و شایسته ترین راه برای حل اختلافات و تحکیم بنیان خانواده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی