امام جمعه جدید کردکوی معرفی شد


امام جمعه جدید کردکوی معرفی شد

گرگان - ایرنا - با حکم رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام محمد شیخی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان کردکوی در غرب استان گلستان معرفی و اولین نماز جمعه خود را با استقبال مردم این شهر اقامه کرد.

به گزارش ایرنا مراسم معارفه امام جمعه جدید کردکوی امروز جمعه در دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان برگزار و احکام صادره از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری اهدا شد.
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با بیان این که نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است که توسط امام خمینی (ره) احیاء شد، گفت: باید همه مردم و مسئولین قدر این برکت را بدانند.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در ادامه با اشاره به جایگاه ائمه جمعه در کشور عنوان کرد: ائمه جمعه زبان دین و مردم هستند و مطالبشان جنبه ارشادی و نصیحت مشوقانه دارد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مسئولین باید به خواسته های مردم که از سوی ائمه جمعه مطرح می شود، توجه و رسیدگی ویژه داشته باشند که این مهم نیازمند ارتباط بین مسئولین و ائمه جمعه است.

نماینده ولی فقیه در گلستان ضمن قدردانی از زحمات ۳۵ ساله حجت الاسلام موسی شاعری امام جمعه پیشین کردکوی، به بیان بخشی از خدمات وی پرداخت.
حجت الاسلام‌ محمد شیخی امام جمعه جدید کردکوی، پیش از این امام جمعه شهر انبارالوم‌ از توابع شهرستان آق قلا بود و ریاست اداره تبلیغات اسلامی کردکوی را در نیز بر عهده داشت.
همچنین پیش از خطبه های نماز جمعه کردکوی، حجت الاسلام شیخی به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی و از زحمات امام جمعه پیشین تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا