امام جمعه فردیس :دفاع مقدس کشور را بیمه کرد


امام جمعه فردیس :دفاع مقدس کشور را بیمه کرد

کرج - ایرنا - امام جمعه شهرستان فردیس با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت : این دفاع قهرمانانه ملت ایران ، کشور را در برابر تهاجم بیگانگان بیمه کرد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس اظهار داشت: ملت غیور ایران هشت سال جنگید تا کشور را بیمه کند و دشمن بفهمد اگر بخواهد به خاک و ناموس این ملت تجاوز داشته باشد این ملت دشمن خود را فلج خواهد کرد.

وی گفت: سپاه ، ارتش و نیروهای مسلح همیشه آماده دفاع از کشور و ارزش های دینی و انقلابی بوده و اجازه هیچ گونه تجاوزی به دشمنان نخواهند داد.

ایمانی با بیان اینکه در جنگ هشت ساله دفاع فقط از آب و خاک کشور نبود، افزود: در آن دوران دفاع از اصول و آرمان های کشور انجام دادیم و دومین برکت این دفاع امنیت پایدار برای کشور

بود.

وی اظهار داشت: بعد از جنگ کشور ایران به سمت خودکفایی قدم برداشت و امروز ایران اسلامی در زمینه تجهیزات نظامی به دستاوردهای بزرگی رسیده است.

خطیب جمعه فردیس افزود: مدیریت ارزشمند ولایت فقیه در کشور دستاوردهای بزرگی برای کشور داشته و در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام به فرمان و اطاعت رهبری به میدان جنگ آمدند

و دشمن را ناکارآمد کردند.

ایمانی بیان داشت: امروز وجود مرجعیت دینی در عراق نیز موجب شده تا متجاوزان در این کشور ضربه های سنگینی متحمل شوند.

امام جمعه فردیس در بخش دیگری از سخنانش از مسئولان استان خواست اراضی محدوده شهرک ناز فردیس را به شهرداری واگذار کنند چرا که این شهرستان برای اجرای طرح های مختلف با محدودیت زمین مواجه است .

وی از سازمان بازرسی کشور خواست در خصوص تصمیم گیری برای بخشی از اراضی شهرستان فردیس ورود کرده و آن را در اختیار مدیریت شهری فردیس قرار دهد.

ایمانی تاکید کرد که اکنون بیشتر ادارات این شهرستان در ساختمان های استیجاری اسکان دارند که تخصیص زمین برای ساخت بنا به این ادارات ضروری است.

۷۴۱۳/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)