آخرین وضعیت پروژه پل گیشا


آخرین وضعیت پروژه پل گیشا

تهران- ایرنا- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران روند اجرای پروژه پل گیشا را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: این طرح در سه سطح در حال اجراست که بخشی تا پایان امسال و بخشی نیز تا پایان سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از شهرنوشت، صفا صبوری دیلمی امروز پس از بازدید از پروژه پل نصر تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این پروژه در سه سطح تعریف شده که سطح منفی یک، زیرگذر شرق به غرب است و زمان‌بندی تحویل آن خرداد ۹۹ در نظر گرفته شده بود که با توجه به فعالیت فشرده‌تر پیش بینی می‌شود تا پایان امسال این زیرگذر افتتاح شود.

وی افزود: سطح صفر مربوط به تردد خودروها در بزرگراه شهید چمران به سمت شمال و جنوب و نیز غرب و شرق و حرکت خودروها از بزرگراه جلال آل احمد به سمت شمال و جنوب یا دوربرگردان‌ها است که در این بخش طبق قولی که داده بودیم، پروژه افتتاح خواهد شد و مردم از اول مهر از آن استفاده می‌کنند.

صبوری عنوان کرد: قسمتی از پل قدیمی دوباره نصب می‌شود و به عنوان پیاده راه و مسیر دوچرخه مورد استفاده قرار می‌گیرد که طبق برنامه این بخش تا پایان سال ۹۹ تحویل داده خواهد شد.

معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه ۸۰ درصد پروژه در سطح صفر اجرا شده است، گفت: تردد خودروها با اجرای پروژه در سطح صفر حتی بهتر از قبل خواهد بود، چرا که عرض بزرگراه شهید چمران به واسطه برداشته شدن پایه های پل قدیمی عریض‌تر می‌شود و تردد خودروها راحت‌تر انجام خواهد شد.

صبوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مردم محدوده کوی نصر از حذف معبر ورودی به این خیابان از روی پل معترض هستند، گفت: ورودی گیشا حذف نشده است، اما از آنجا که در مطالعات کارشناسی مشخص شد که اگر معبر پابرجا بماند، ترافیک ورودی به گیشا با توجه به باز شدن قسمت بالای خیابان خیلی شدیدتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ساختن معبری از زیرگذر به کوی نصر را به صلاح ندانستند، افزود: کوی نصر محله‌ای مسکونی است و وارد کردن ترافیک عبوری به این خیابان برای مردم این محل دردسر بیشتری درست می‌کند.

معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران درباره راه‌های ورود به کوی نصر بعد از ساخت زیرگذر عنوان کرد: بعد از خروج از تونل شرقی-غربی، خیابان فاضل دسترسی‌هایی به کوی نصر ایجاد خواهد شد و یک دور برگردان روی بزرگراه شهید چمران شمال هم ایجاد می‌شود.

۱۲۰ هزار مترمربع از فضای کارگاهی پایتخت کاسته شده است

صبوری در ادامه از کاسته شدن ۱۲۰ هزار مترمربع از فضای کارگاهی پایتخت خبر داد و گفت: هر کارگاه ساختمانی در اطراف خود ترافیک ایجاد می‌کند که باید به این موضوع رسیدگی می‌شد.

وی عنوان کرد: از پاییز سال گذشته بنا به دستور شهردار تهران، کارگاه‌های ساختمانی حداقل فضا را به خود اختصاص دادند.

مصطفی کاظمی مدیرکل دفتر شهردار، صفا صبوری دیلمی معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران و محمدرضا دهداری پور شهرداری منطقه ۶ صبح امروز جمعه از پروژه زیرگذر کوی نصر بازدید کردند.

۶۰۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با حرکت به سمت خودروهای برقی