کاخ شیشه‌ای عربستان با سنگ یمنی‌ها ضربه دید


کاخ شیشه‌ای عربستان با سنگ یمنی‌ها ضربه دید

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه موقت قزوین به حمله یمن به پالایشگاه عربستان اشاره کرد و گفت: محاصره یمنی‌ها و کشتار کودکان و زنان و ظلم بسیار به آن‌ها از سوی عربستان در سکوت رسانه‌ها پنج‌ساله شد اما در چند روز گذشته کاخ شیشه‌ای عربستان با سنگ یمنی‌ها ضربه‌ای دید که بسیار برای آن‌ها سنگین بود.

کاخ شیشه‌ای عربستان با سنگ یمنی‌ها ضربه دیدبه گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی قابل، امام‌ جمعه موقت قزوین، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، اخلاص را رمز دیگر قبولی اعمال دانست و گفت: باید کار خیر ما بی‌منت باشد و موجب آزار دیگران نشود؛ در قرآن کریم تأکید می‌شود اعمال خبر خود را با منت و آزار دادن دیگران نابود نکنید.

وی اضافه کرد: در عزاداری‌های ماه محرم متأسفانه گاه شاهد برخی رفتارهای اشتباه بودیم ازجمله ایجاد مزاحمت‌های صوتی؛ بااین‌حال باید گفت زمانی عزاداری ما برای امام حسین(ع) مقبول است که همراه با بصیرت باشد.

حجت‌الاسلام قابل با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس یادآور شد: زمانی جنگ تحمیلی علیه کشور ما آغاز شد که انقلاب اسلامی به‌تازگی پیروز شده بود و کشور به دلایل مختلف آمادگی مقابله را نداشت اما امام راحل با نظم دهی و بصیرت افزایی بسیار زمینه دفاع هشت‌ساله را فراهم کردند.

وی بیان کرد: دوران دفاع مقدس با جان‌فشانی و شهامت بسیاری از شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردمی با پیروزی جبهه حق به پایان رسید و امروز آمریکایی‌ها می‌دانند که ایران مهد شیران است و مقابله با آن یعنی پیچیده شدن طومار خودشان.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم این سرمایه بزرگ را حفظ کرده و از آن درس بگیریم؛ این حقایق باید به نسل جوان انتقال داده شود تا بدانند این انقلاب با چه سختی به نتیجه رسیده و اکنون در دست آن‌ها قرار دارد.

امام‌جمعه موقت قزوین با انتقاد از حذف نام شهید در برخی معابر تهران بیان کرد: حذف نام شهید یک توطئه است که انجام آن یعنی مقابله با تمام مردم؛ شهدا سرمایه‌های عظیم همه ما هستند؛ باید همه ما در مقابل شهدا زانو بزنیم و از همه می‌خواهم که وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنند و در راه عمل به آن قدم بردارند.

قابل با اشاره به‌واسطه فرستادن آمریکایی‌ها برای مذاکره بیان کرد: این واسطه فرستادن آن‌ها به‌مثابه گدایی کردن آمریکایی‌ها برای گفت‌وگو است چراکه آن‌ها به این مذاکره نیاز دارند.

وی به حمله ارزشمند یمن به پالایشگاه عربستان اشاره کرد و افزود: محاصره یمنی‌ها و کشتار کودکان و زنان و ظلم بسیار به آن‌ها از سوی عربستان در سکوت رسانه‌ها پنج‌ساله شد اما در چند روز گذشته کاخ شیشه‌ای عربستان با سنگ یمنی‌ها ضربه‌ای دید که بسیار برای آن‌ها سنگین بود و این سیلی کوچکی بود که امیدواریم به‌زودی سیلی نهایی را هم دریافت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی