کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ آزادکاران ایرانی رقیبان خود را شناختند


کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ آزادکاران ایرانی رقیبان خود را شناختند

تهران-ایرنا- با برگزاری مراسم قرعه کشی چهار وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان 2019، آزادکاران ایرانی رقبای خود را شناختند.

مراسم قرعه کشی اوزان ۶۱، ۷۹، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در شهر نورسلطان پایتخت قزاقستان برگزار شد. در وزن ۶۱ کیلوگرم بهنام احسان‌پور در دور نخست استراحت با قرعه استراحت روبرو است، سپس در مرحله یک هشتم نهایی برابر «رجب توپال» از ترکیه کشتی می‌گیرد.

همچنین در وزن ۷۹ کیلوگرم، بهمن تیموری در مبارزه نخست استراحت دارد سپس برابر برنده مبارزه کشتی‌گیران کره‌جنوبی و ازبکستان به روی تشک می‌رود. در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست استراحت دارد، سپس برابر حریفی از «پورتریکو» به میدان می‌رود. در وزن ۹۷ کیلوگرم علی شعبانی در دور نخست برابر حریف خود از ترکیه به روی تشک می‌رود.

رقابت‌های ۴ وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۹ از صبح فردا (شنبه) آغاز می‌شود و ۴ آزادکار ایران به مصاف رقبای خود می‌روند.

روز نخست رقابت های کشتی ازاد قهرمانی جهان با کسب یک سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو برای ایران همراه بود. رضا اطری این سهمیه را در وزن ۵۷ کیلوگرم کسب کرد. اما در روز دوم رضا افضلی با شکست برابر حریف کوبایی از دور رقابت ها کنار رفت و یدالله محبی نیز در ۱۲۵ کیلوگرم برابر حریف اوکراینی تن به شکست داد. این کشتی گیر باید منتظر باشد تا حریف اوگراینی به فینال رقابت‌ها صعود کند.

یونس امامی در وزن ۷۰ کیلوگرم و علیرضا کریمی در وزن ۹۲ کیلوگرم به نیمه نهایی صعود کردند. البته این ۲ وزن غیرالمپیکی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی