مسیر مذاکره مجدد با آمریکا مسدود است


مسیر مذاکره مجدد با آمریکا مسدود است

قشم - ایرنا - مسیر مذاکره مجدد جمهوری اسلامی ایران با آمریکا به دلیل منطق استکباری و بدعهدی‌ این کشور در معاهدات بین‌المللی مسدود است.

به گزارش ایرنا، امام جمعه قشم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم با بیان این مطلب افزود: راهکار عبور از مشکلات کشور در دست مردم است.

حجت‌الاسلام میثم تارم ادامه داد: با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی می‌توان مسائل موجود را حل کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: ادعای دست داشتن ایران در حمله پهپادی یمن به عربستان بی اساس است و تلاشی ناکام برای کاهش ذلت ناشی از شکست در برابر انصارالله به شمار می‌ورد.

امام جمعه قشم افزود: انصارالله یمن با الگوبرداری از انقلاب اسلامی توانست ابرقدرت نظامی جهان و ثروتمندترین کشور منطقه را ذلیل کند.

وی عملکرد قوه قضائیه را امیدبخش دانست و اظهار داشت: اقدامات این قوه از تائید و حمایت مردمی برخوردار است.

تارم افزود: تخریب‌هایی که علیه قوه‌ قضائیه انجام می‌شود راه به جایی نخواهد برد و نمی‌تواند از تحقق عدالت در جامعه جلوگیری کند.

وی در ادامه با اشاره به دفاع مقدس تصریح کرد: ابعاد عبادی، مدیریتی، الهی و ولایتمداری این دوران باید کتاب‌های درسی گنجانده شود.

امام جمعه قشم ادامه داد: دفاع مقدس ریشه‌های انقلاب اسلام ایران را قوام بخشید و آن را به جهان صادر کرد تا هیمنه غرب و شرق در هم بشکند و جهانیان بدانند مقابله و پیروزی بر استکبار امکان‌پذیر است.

وی گفت: نماز و تربیت همچون گذشته از اولویت‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید باشد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.
۷۵۰۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید / رونمایی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا ! + فیلم تاسف آور