اجازه نگاه ناپاک به هیچ قدرتی در خاک ایران نمی‌دهیم


اجازه نگاه ناپاک به هیچ قدرتی در خاک ایران نمی‌دهیم

بندرعباس- ایرنا-فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: اجازه نخواهیم داد هیچ قدرتی نیم نگاهی ناپاک به ناموس و منافع ایران داشته و حتی تخیل شوم نسبت به این مرز و بوم داشته باشد.

امیر دریادار دوم مجتبی محمدی در آستانه فرا رسیدن ۳۱ شهریور و هفته دفاع مقدس و پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهارداشت: به عنوان عضو کوچکی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ملت شریف ایران این اطمینان را می دهم که آمادگی پرسنلی، لجستیکی و تجهیزاتی نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان به حدی است که با صلابت و اقتدار از نظام جمهوری اسلامی ایران حفظ و حراست کرده است.

وی با اشاره به صلابت و اقتدار نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: نیروهای مسلح به رسم هرساله سی و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس رژه این روز را در روز یکشنبه به یاد همه همسنگران قدیمی و یاد همه شهدایی که در حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران از جان خود گذشتند، با اقتدار تمام برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: رژه ۳۱ شهریور امسال با محوریت ارتش و با حضور همه نیروهای نظامی اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در مراکز استان ها برگزار می‌شود و این رژه در بندرعباس و تهران در مقیاس ملی برگزار خواهد شد.

به گفته فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، تفاوت برگزاری رژه ۳۱ شهریور در بندرعباس نسبت به تهران این است که در بندرعباس در کنار رژه نیروهای پیاده و تجهیزات همزمان رژه دریایی و هوایی را نیز خواهیم داشت.

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه ملی نیروهای مسلح با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در بندرعباس برگزار می‌شود.

مراسم رژه ملی نیروهای مسلح از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه در بلوار ساحلی بندرعباس، پشت ساختمان سابق استانداری هرمزگان برگزار می‌شود.

فرمانده کل ارتش، جانشین فرمانده کل سپاه، فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه، فرمانده نیروی هوایی ارتش، فرماندهانی از نیروی انتظامی، قرارگاه پدافند هوایی و هوافضای سپاه و جمعی از مسوولان عالی رتبه استانی از دیگر مهمانان این مراسم هستند.

در این مراسم که به صورت زنده از شبکه خلیج فارس و شبکه‌های سراسری پخش می‌شود، جایگاه ویژه ای نیز برای آحاد مردم تحت عنوان «تماشاچیان» در نظر گرفته شده است.

۹۸۸۷ /۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا