اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضروری است


اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضروری است

شاهرود - ایرنا - امام جمعه موقت میامی گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مطالبه مهم مردم است و باید به آن توجه شود .

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سایری در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر ، اجرای سند تحول بنیادین را در راستای ارتقای تعلیم و تربیت ضروری خواند و گفت: پیامدهای سند ۲۰۳۰ برای کشور ایران قابل پذیرش نیست و آسیبی بزرگ محسوب می شود .
امام جمعه موقت میامی تصریح کرد : دانش آموزان امانت مردم هستند باید با عزم جدی و اهداف برنامه ریزی شده در راستای تربیت نسل انقلابی و جهادی گام های موثری برداشته شود .
سایری ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت : انتقال فرهنگ مقاومت که همان فرهنگ عاشورایی است به نسل های جوان و نوجوان از وظایف عمده مسئولان در شرایط کنونی است.
امام جمعه موقت میامی گفت : حماسه ایستادگی مردم ایران ، هشت سال دفاع مقدس را به یکی از کم نظیرترین پدیده های تاریخ تبدیل کرد .
وی با بیان اینکه هفته گرامیداشت دفاع مقدس فرصتی برای ترویج فرهنگ شهادت است ، افزود : پاسداشت نام و یاد شهدا فراموش و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ضرورت دارد .
سایری تصریح کرد : حماسه دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام الهام گرفته از راه فرهنگ عاشورایی و رهنمود های امام راحل(ره) است.
وی ادامه داد : موضع گیری قاطع رهبر معظم انقلاب در مقابل آمریکا بازتاب‌های مختلفی در گوشه و کنار دنیا داشت، ملت شجاع ایران در مقابل دشمنان هراسی ندارند .
امام جمعه موقت میامی با توجه به تحول مثبت ایجاد شده در دوره جدید قوه قضاییه ، اظهار داشت : با تحول جدید امید بیشتری در میان مردم نسبت به دستگاه قضا ایجاد شده است و تحقق عدالت ضرورت دارد .

سایری تصریح کرد : مسئولان نسبت به رفع مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان تلاش و توانمندی شهرستان میامی گام های موثری بردارند.

۷۳۵۷/۶۱۶۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی