حمله رزمندگان یمنی عربستان را دچار بحران کرد


حمله رزمندگان یمنی عربستان را دچار بحران کرد

سمنان-ایرنا- امام جمعه شهرستان دامغان گفت: حمله موشکی رزمندگان یمنی به شرکت نفتی آرامکو، عربستان را دچار بحران اقتصادی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه که در مصلای امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد ، افزود ارتش و نیروهای مردمی یمن امروز شرایط بسیار خوبی دارند ، آن ها با موفقیت های کسب شده در شرایط تحریم ضربه بزرگی به متجاوزان سعودی وارد کرده و میلیاردها دلار به آن ها خسارت زدند.

وی به آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس هم اشاره کرده و اضافه نمود: صبر ، مقاومت، فداکاری و تقدیم جوانان برومند مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، دشمنان را از دستیابی به اهداف پلیدشان بازداشته و پیروزی را به ارمغان آورد .
وی اظهار داشت: حفظ روحیه انقلابی، صادر کردن فرهنگ انقلاب، اقتدار ایران در منطقه و افزایش توان و قدرت نظامی و موشکی، از دستاوردهای مقاومت هشت ساله ایران در دفاع مقدس است.

حسینیان به ایام شهادت امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: امام چهارم شیعیان با وجود بیماری در کربلا، از دست دادن تمام نزدیکان خود و تحمل درد و رنج بسیار، پای دین ایستاد و در سخت ترین شرایط به گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) اقدام نمود.
وی ادامه داد: ما شیعیان باید از امامان خود درس مقاومت، ایستادگی و صبر بیاموزیم چرا که این امر می تواند موجب زنده نگهداشتن آرمان های شیعه در جهان باشد.

حسینیان تصریح کرد: سال گذشته، عزای سیدالشهدا در ۲۱ کشور جهان برپا شد اما امسال در ۴۵ کشور غرب و شرق دنیا این آیین ها برگزار گردید که نشان عالم‌گیر شدن

عشق به امام حسین (ع) است.
امام جمعه دامغان به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: شرایط خوب آموزشی، فرهنگی و تحصیلی در مدارس شهرستان فراهم است ، نماز جماعت نیز در تمام مدارس برگزار می شود که در راستای حفظ مبانی اعتقادی باید طرح پاسخ به شبهات دینی جوانان و نوجوانان در مدارس اجرا شود.

۹۸۵۶/۶۱۶۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل