پرداخت وام به کارفرمایان برای بکارگیری مددجویان آستارا


پرداخت وام به کارفرمایان برای بکارگیری مددجویان آستارا

آستارا - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا گفت: کارفرمایان به ازای بکارگیری هر مددجو یا فرزند وی، 500 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت دریافت می کنند.

بهرام تسلی نیا روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در صورت بکارگیری مددجو و فرزند او، سهم بیمه کارفرما به مدت سه سال توسط کمیته امداد پرداخت می شود و اگر مددجو دارای توانایی، انگیزه و مهارت فنی متناسب با شغل باشد، از آموزش رایگان بهره مند می شود.

وی اظهار کرد: برای نخستین بار ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان روستایی آستارا اختصاص یافته است و هر متقاضی می تواند برای طرح خود تا سقف ۳۲۰ میلیون ریال وام با سود چهار درصد دریافت کند.

مدیر کمیته امداد آستارا گفت: تسهیلات کشاورزی، دامپروری، کارگاه‌های تولیدی، خرید خودرو و مشاغل خانگی سبب درآمد پایدار مددجویان خواهد شد.

تسلی نیا اضافه کرد: کمیته امداد پس از اعطای تسهیلات به مددجویان، تا رسیدن به شرایط درآمدزا و تامین معیشت زندگی از آنها حمایت می کند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و ۲ هزار و ۶۱۶ خانوار با چهار هزار و ۹۰۰ نفر جمعیت، تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) آن هستند.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی