خیرین احسان و نیکوکاری و کمک به همنوع را فراموش نکنند


خیرین احسان و نیکوکاری و کمک به همنوع را فراموش نکنند

کرمانشاه - ایرنا- امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به تاکید پروردگار متعال به احسان و نیکوکاری و جایگاه محسنین در قرآن کریم از همه مردم خیر و نیکوکار استان کرمانشاه خواست کمک به افراد و خانواده‌های بی‌بضاعت را در طول سال به خود در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید فراموش نکنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی کرمانشاه، با استناد به آیات قرآن کریم، رحمت الهی را برای محسنین قطعی دانست و افزود: چه سعادتی بهتر از آن که رحمت خداوند نصیب فرد شود و این سعادت و نعمت با احسان و نیکوکاری حاصل می‌شود پس باید به سوی جلب این رحمت و برکت شتابان پیش برویم.

وی احسان و انفاق را علاقه‌مندی قلبی مسلمانان دانست و با خشنودی از رفتار سرشار از عاطفه و نوع دوستی مردم کرمانشاه ابراز امیدواری کرد همچون همه مقاطع مهم سال در یاری خانواده‌هایی که بضاعت لازم برای تحصیل و خرید لوازم تحریر برای فرزندانشان ندارند، شرکت چشمگیر داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه‌های خود خیرین و احسان کنندگان را سعادتمند دانست که منت و چشمداشت را از صدقات و انفاق خود حذف می‌کنند و با خداوند خود معامله می‌کنند.

ماموستا محمدی در ادامه خطبه‌های خود تبلیغات سوء و نفوذ مخرب به افکار عمومی جهانیان از سوی آمریکا و ایادی آنها را عقیم دانست و گفت امروز آزادگان و ملت‌ها و دولت‌های مستقل آگاه‌تر از آن هستند که تحت تاثیر امپراتوری دروغ و فریب رسانه‌ای آمریکا قرار گیرند و ندای ملت‌های مظلوم و تحت ستم غرب با سیاست‌های آنان به گوش جهان رسیده است.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و رزمندگان مدافع ایران اسلامی که مردانه در جنگ تحمیلی ایستادند تا دشمن بعثی به خاک میهن قدم نگذارد، گفت: جوانانی که بی‌توقع و بی ادعا از جان خود گذشتند

و در مقابل دشمن ایستادند در قلب ملت ایران جایی دارند.

او تاکید کرد که امروز جوانان باید با الگوگیری از مجاهدت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس باید در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای، فرهنگی، اقتصادی و نظامی دشمن بیاستند.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در پایان خطبه‌های خود با اشاره به سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد این گونه سفرها منجر به رونق اقتصادی و اشتغال جوانان صبور و شایسته کرمانشاه باشد و این سفرها مسئولیت مسئولان را در مقابل این جوانان سنگین‌تر می‌کند.

۳۰۳۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا